Terug naar overzicht
Hallo Kirsten, Onze huwelijkskaars kwam van bij atelier Lalyboo. Zij bevinden zich in Meise maar hebben ook een afhaalpunt in West-Vlaanderen. Neem anders eens een kijkje op hun website: www.ateljee-lalyboo.be Groetjes, Caroline
Hallo, Je moet eens kijken op www.cp-candles.be Die hebben wel speciale dingen. groeten Bob
wij hadden op de beurs kei leuke kaarsen gezien . je had dan als trouwkaars , drie kaarsen , twee kaarsen met de eerste letter van jou naam en de eerste letter van de bruidegom zijn naam en daartussen in had je dan het & tekenen. dus was het de bedoeling dat je je kaars aanstak de bruidegom van hetzelfde en dan de priester het & teken. vind daar wel een mooie symboliek achter zitten. groetjes
Bert Kaarsen in Gent is super!
Hey, wij hebben onze kaars gehaald bij Acanthus Kaarsen in Zandhoven (www.acanthuskaarsen.be). Wij hebben een kubusvormige kaars gekozen waar wij de voorkant van onze uitnodiging/misboekje hebben laten schilderen. prachtig resultaat!!!
wij gaan de onze halen in sint-niklaas -> De roze patio
Hey, Wij hadden zelf een ontwerpje voor onze kaars in gedachten. De zoektocht naar iemand die deze kaars kon maken was echter niet zo eenvoudig. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij het kaarsenatelier (net over de grens in Nederland).www.kaarsenatelier.nl groetjes Wendy
Oei, ik val hier compleet uit de lucht !!!!Moet je zelf voor je huwelijkskaars zorgen ?????
Als je een abdij in de buurt hebt kan je daar meestal ook kaarsen kopen, zowel modern als klasiek.
hoi Kirsten wij hebben es iets anders dan een kaars gekozen. Het is een olielamp in een stenen potje met daarnaast een stenen bakje om iets van bloemen in te plaatsen. Voor ons was dat wel mooier maar natuurlijk het is geen kaars. Ik opteerde voor olielamp omdat ik weet dan ik dan hem nog zal aansteken. bij een kaars zou ik het jammer vinden om in de toekomst hem nog aan te steken.
Hallo Kirsten, kijk ook eens op www.bruidsparadijs.be. Daar vind je enkele voorbeelden, maar we hebben een enorme keuze aan huwelijkskaarsen ... groot, klein, modern, klassiek ... in alle prijsklasses. Onze kaarsen kunnen ook altijd gepersonaliseerd worden. Opendeurdagen za 16 en zo 17 oktober (10-18u) Nog veel succes met je voorbereidingen!Marita
Hier zie je mijn kaars die ik vond in de bron in Harelbeke, één van de vele bestaande religiewinkels.En toch niet te klassiek hé.
ook bij goedeherder.be kan je terecht voor een mooie huwelijkskaars. In samenspraak wordt er dan gewerkt aan het personaliseren van deze kaars. Kijk gerust eens op hun site! http://www.goedeherder.be/ontwerpen%20kaarsen/ontwerpen...