Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The guestbookstore! Super!

6-10-2010 17:30:36
Hoi Dames,

Een 14 dagen geleden heb ik online een gastenboek besteld bij the guestbookstore in Amerika! Ik had dan gevraagd of ze het in het nederlands kon vertalen want dat is natuurlijk altijd mooier!

Na heel veel contact en heen en weer gemail. Correcte nederlandse zinnen want ze vertaalde alles met google translate en daar kunnen wel eens grappige dingen tussen zitten,

Vandaag heb ik mijn boek netjes ingepakt aangekregen en ik moet zeggen Super! Mooie kaft, mooie pagina's. Superorigineel al moet ik het zelf zeggen.

Ik wou het eventjes met jullie delen want hier zit een gelukkige bruid-to-be!

Groetjes

sarah
15-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1339

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik6-10-2010 17:59:22

Super!! ;-)

Groetjes,

Evelien

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 19:18:41

Hey Sarah,

Wij hadden de onze daar ook besteld een aantal weken geleden en het is echt super hé! En ik vind zo de voorspellingen enzo echt leuk! Ik kan al niet wachten tot hij ingevuld is :)

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 20:05:39

Hey Sarah en Claudia,

ik heb ook al even zitten neuzen op die website en het lijkt me echt wel origineel... Zou ik eens mogen weten hoeveel jullie betaald hebben voor jullie boek? Want ja is in dollars op de site en met transportkosten enzo bij... Vind het op de site zelf niet direct terug....

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 20:39:26

Wij hebben 111 euro betaald voor boek en transportkosten. Wij vonden het meevallen voor een heel origineel gastenboek!

Lien
13-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 22:16:30

Hey Claudia,

Heb je dan eerst contact opgenomen voor de vertaling en krijg je dan eerst een soort van proefdruk te zien?
Het ziet er echt tof uit op de site!

Groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik7-10-2010 8:17:40

Hey Lien,

Wij hebben gemaild over en weer met Ann Sandler. We hebben de vertalingen aan haar doorgegeven en dan heeft zij een voorbeeld naar ons doorgemaild. We zijn echt héél tevreden!

ann
2-7-2011
 Meld misbruik7-10-2010 8:29:26

kun je vertellen welk jullie genomen hebben.en wat bedoel je met voorspellingen
lijkt me allemaal leuk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...