Terug naar overzicht
Super!! ;-) Groetjes, Evelien
Hey Sarah, Wij hadden de onze daar ook besteld een aantal weken geleden en het is echt super hé! En ik vind zo de voorspellingen enzo echt leuk! Ik kan al niet wachten tot hij ingevuld is :)
Hey Sarah en Claudia, ik heb ook al even zitten neuzen op die website en het lijkt me echt wel origineel... Zou ik eens mogen weten hoeveel jullie betaald hebben voor jullie boek? Want ja is in dollars op de site en met transportkosten enzo bij... Vind het op de site zelf niet direct terug....
Wij hebben 111 euro betaald voor boek en transportkosten. Wij vonden het meevallen voor een heel origineel gastenboek!
Hey Claudia, Heb je dan eerst contact opgenomen voor de vertaling en krijg je dan eerst een soort van proefdruk te zien? Het ziet er echt tof uit op de site! Groetjes
Hey Lien, Wij hebben gemaild over en weer met Ann Sandler. We hebben de vertalingen aan haar doorgegeven en dan heeft zij een voorbeeld naar ons doorgemaild. We zijn echt héél tevreden!
kun je vertellen welk jullie genomen hebben.en wat bedoel je met voorspellingen lijkt me allemaal leuk