Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben dit weekend een afspraak met Anthony Jacobs uit Roeselare. Hij wordt veel op dit forum vernoemd. Ik wil je gerust laten weten wat we ervan vonden. Stuur me anders een privéberichtje als je een verslagje wil.GroetjesKendra
Er is een balloonshop in Erpe Mere. E40 van Gent richting Brussel. Afrit Erpe mere en aan de overkant van de straat is de ballonwinkel groetjes jeff
je kan ook zelf ballonnen gaan haalen in ava daar hebben ze ook heliumflessen en lintjes (als je enkel witte of gekleurde ballonnen nodig hebt) zo bespaar je heel wat geld ;-)
He, In Drongen is er zo'n zaak.
Hey allemaal, Bedankt voor de tips. Ik ga zeker eens gaan kijken in de Ava. Ons budget is niet zo heel groot dus waar we kunnen besparen, besparen we. Groetjes Sofie
het kost 50 euro voor een fles helium en de ballonnen zijn echt niet duur. Ik ben ook mijn gerief daar gaan halen. Je kan ze wel niet zo lang op voorhand opblazen dus als je iemand kent die het voor jou kan doen zou dat beter zijn in de winkel hadden ze gezegd MAXIMUM 2 uur op voorhand