Terug naar overzicht
Wij doen dat niet maar er zijn hier veel mogelijkheden hoor.Wat ik al geregeld gehoord/gelezen heb is dat de mensen een ijskar laten komen, dat dan iedereen om een ijsje kan gaan.Je kan ook een mobiele bier/champagnekar laten komen? Groetjes!
Wij hadden gekeken voor een champagnebar na de kerk, maar de prijs daarvan vonden we te duur ..
Wij doen dat niet. Dat is een leuk extraatje, maar dat verwachten de mensen niet. De mensen die uitgenodigd zijn op het avond- of dansfeest (of receptie) krijgen daar wel een drankje als ze binnenkomen. En wees nu eerlijk, de mensen die je daar niet op uitnodigd, maar die wel komen kijken, dat zijn toch mensen die verder van je af staan? Ik vind het niet nodig die dan nog eens iets te geven... De dag is zo al duur genoeg, niet?
Aaangezien wij in de winter trouwen en we met een kleine speling zitten tussen onze viering en de 'eerste receptie' geven wij na onze viering een 'opwarmertje' in de zin van een jenevertje. Wij zorgen zelf voor een aantal flessen en bekertjes en laten vrienden deze even uitschenken. We hebben dit al gezien en meegemaakt bij een ander huwelijk en dat was wel leuk en niet zo duur.
@femke: merci voor de tip!!! ik heb nog een massa kleine glaasjes en we trouwen in hasselt, de jeneverstad! ;-)
Hoi, Wij gaan wel een presentje geven aan de kleine kindjes die gaan komen.