Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek en stadhuis

6-10-2010 22:26:14
Dag iedereen,

ik heb 2 vraagjes voor julllie.
- Weten jullie een winkel of site waar je gastenboeken kan vinden? Wij zoeken wel geen originele gastenboeken, maar echt een traditioneel, klassiek gastenboek.
- Serveren jullie een drankje na het stadhuis? Wij hebben ongeveer een halfuur tussen het stadhuis en de kerk, maar deze liggen wel vlak naast elkaar. Voorziet het stadhuis dan die drankjes of moet je daar zelf voor kijken?

Bedankt en nog veel succes met jullie voorbereidingen!

Sharon
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 488

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik7-10-2010 9:09:41

Hoi,

In dit winkeltje in Antwerpen kan je mooie papierwaren in verschillende kleuren vinden:
http://www.ordning-reda.be/pages/?srv=cms&dom=1037&rub=2425&vFamID=2505

Na de burgerlijke plechtigheid wordt er door de gemeente bij ons een drankje aangeboden door de burgemeester voor de suite. Misschien kan je dit ook navragen want als je zelf iets zou voorzien sta je daar met dubbel zoveel.

Groetjes

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik7-10-2010 9:38:01

heey ,

bij AVA hebben ze er ook wel een aantal. wij hebben daar ook de onze gehaald.

groetjes

Marita

Meld misbruik7-10-2010 14:07:45

Hey Sharon,
neem eens een kijkje op www.bruidsparadijs.be. We hebben zo'n 200 modellen gastenboeken ... in alle kleuren, vormen, prijsklasses ... modern, klassiek, gewoon, speciaal, design, ... handgeschept papier, gewoon papier, leder ...
opendeurdagen op 16 en 17 oktober (10-18u)
Altijd welkom!
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik7-10-2010 19:37:13

Hey Sharon,
Wij hebben ook een vrij traditionele gastenboek. Wij hebben hem bij de Ava gekocht. Ze hebben daar wel een aantal voorbeelden en ze zijn zeker niet duur.
Wij zijn ook gaan kijken bij het bruidsparadijs, daar vind ik ze wel redelijk duur. Het is natuurlijk te zien wat je wil.
Nog veel succes voor de rest

Groetjes Sofie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-10-2010 19:53:16

Wij hadden er eentje van Me to You uit Fun (maar ook te verkrijgen bij Expo en Bozzy).

In sommige gemeentes krijg je een gratis drankje, bij andere niet. In St-Niklaas is dat enkel als jij (of je echtgenoot of je ouders of schoonouders) voor de stad werkt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...