Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Nathalie ivm huwelijkkaarsen/letters

7-10-2010 12:53:27
Dag Nathalie,

Wij zijn ook op zoek naar een originele huwelijkskaars en het lijkt me wel iets leuks zo in de vorm van letters alsook de gedachte waarbij het aansteken van elkaars kaars en de pastoor de derde kaars (&) aansteekt zodat jullie verbonden zijn...
Zou je me het adresje kunnen bezorgen van de handelaar die je ontmoet hebt op de trouwbeurs?

Alvast bedankt!
Kelly

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 966

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik7-10-2010 13:26:42

Ik ben Nathalie niet, maar ik heb op de trouwbeurs wel een foldertje gekregen van Ateljee Lalyboo. Ik weet niet of het die is dat Nathalie bedoelde maar misschien kan je er ook eens op piepen.
De website is blijkbaar: www.ateljee-lalyboo.be

Marita

Meld misbruik7-10-2010 14:04:40

Hey Kelly,
ga ook eens een kijkje nemen bij Het Bruidsparadijs in Merksem (www.bruidsparadijs.be). Daar hebben ze een enorm aanbod aan mooie huwelijkskaarsen ... ook in letters.
Opendeurdagen 16 en 17 oktober (10-18u).
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik7-10-2010 14:43:59

heey ,

ik kan niet zo direct zeggen bij wie het was , moet ik is alle foldertjes doorbladeren die we hebben gekregen,
dit zal ik zo dadelijk doen als de kleine in zen beddeke ligt , heb ek effe tijd daarvoor.
maar kweet wel dat het bij een bedrijf was die totaal paketten aanbood , het kan natuurlijk ook zijn dat je de kaarsen ook apart kan kopen.
kga seves zeker achter dat adres.
Op de beurs was het de stand tegenover die van het bruidsparadijs in merksem.

tot straks

groetjes nathalie

mariella
3-6-2011
 Meld misbruik7-10-2010 21:30:01

hoi hoi
wat je zoekt is www.theweddingplanner.be Hebben hem nl ook zien staan op de beurs en vonden de kaarsen ook super!

Dorothy
6-8-2011
 Meld misbruik8-10-2010 15:31:06

Die kaarsen zijn inderdaad van theweddingplanner (da's in Appels bij Dendermonde).
Komt op 100 euro, khad ook al eens geïnformeerd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...