Terug naar overzicht
Liebefrauemilch is een zoete witte wijn uit de moezelstreek. Hij kost niet veel.De meeste Duitste wijnen uit de Rijn streek zijn trouwens zoet.
waar kan je die kopen?
Een heel lekkere zoete witte wijn is Monbazillac. Tijdens de feesten hadden ze hem ook in de aldi, maar nu precies niet meer. maar ze hebben hem ook bij de GBSantinelli is ook een lekker wijntje. Ook bij GBGroetjesVicky09.09.06
martine,hanepoot is een superlekkere zuid-afrikaanse zoete witte wijn te koop in de delhaize voor nog geen 4 euro de fles, echt super lekker en je krijgt er geen koppijn van. Liebfrauch vind ik persoonlijk te zoet, alhoewel ik zot ben van zoet maar het smaakt niet genoeg naar wijn. Mijn mening natuurlijk he.nele
Oude kaap is ook zeer lekkere witte wijn, en kost ong. 4 euro per fles.In Aldi kan je Mosel-saar-wijn kopen die ook heel lekker is, en helemaal niet duur.
HalloAls dan toch wijn zou geven, koop geen goedkope, want als de mensen er koppijn van krijgen: dat is het enige dat ze onthouden.Maar 'k zou dan toch: Monbazillac, zelf lust ik geen zoete witte wijn, maar mijn ventje drinkt die altijd en hij is er content van.GroetjesVanessa