Terug naar overzicht
Mss kan je een powerpoint maken met jullie mooiste foto's en er een mooi muziekje of jullie muziek bij laten afspelen...
Jullie kunnen samen een polonaise-liedje zingen, zodat onmiddellijk iedereen op de dansvloer staat. Meer dan de eerste woorden zal je dan niet moeten zingen. Dit hebben we gezien op een trouw als vermenigvuldigingsdans.
Ja, misschien een powerpoint of een videoclip projecteren. grtz www.discovideo.be
Wij dansen niet en waren eigenlijk van plan helemaal niets te doen, maar we vreesden dat vrienden/familie ons toch zouden verplichten door bijvoorbeeld een nummer aan te vragen. Op het moment zelf hebben we dan maar besloten om toch iets speciaals te doen: ik nam de micro vast en zei: "Lieve mensen, ik vrees dat wij met een klein probleempje zitten. Het moment van de openingsdans is aangebroken ... maar je kent ons: wij zijn geen grote dansers en wij kennen deze dans zelf niet." Toen lieten we de dj de eerste tonen van de Hucklebuck draaien :) en voegde ik er nog aan toe: "Wie kan ons helpen?" Binnen de minuut stond er 50 man of zo op de dansvloer, en wijzelf konden er na een paar minuten af voor de rest van de avond ...
Bedankt Hase!! Dit is echt een zeeeeeeeeeeeeer goede tip!!!!!!!!!! Mercikes, Anneleen
Ik ben ook al naar een huwelijksfeest gegaan waar het koppel niet graag de openingsdans deed. Ze namen de microfoon : " we vragen aan iedereen die elkaar graag ziet om samen met ons de openingsdans te dansen" . De dansvloer stond meteen vol, en vermits het 2de nummer een feestnummer was, ging de boel meteen in gang!