TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandy
28-5-2011
|
7-10-2010 22:41:31
Hallo Sabrina, Ik heb niet hetzelfde probleem, maar ik heb wel heel veel collega's (60tal). Daarom ga ik de collega's waarmee ik het beste overeen kom persoonlijk uitnodigen voor het avondfeest en voor iedereen hang ik een lijst op om zich in te schrijven voor de receptie. Met sommige collega's kom ik goed overeen met sommige minder en moest er dan toch eentje inschrijven waarmee ik minder goed overeenkom, is 't maar voor twee uurtjes hé. Ik zou aanraden: nodig alleen die personen uit waar je zelf goed bijvoelt. Ik vind het een beetje belachelijk als er mensen zijn die zeggen: ik kom niet als hij of zij komt. Daar moet je zelf uitraken en je hoeft je volgens mij niet te laten beïnvloeden door zoiets. (beetje emotionele chantage)
Mijn mening hé.. hopelijk kom je er snel uit. En denk er aan 't is jullie trouw!
Groetjes
|
|
Ellen
21-5-2011
|
8-10-2010 11:38:41
Hey Sabrina,
ik ken je probleem. Bij ons is het een beetje hetzelfde. Ik heb besloten om enkel de collega's te vragen waar ik het goed mee kan vinden. Het is jouw dag en die vier je met de mensen die je graag bij je hebt.
Ik zou ook het risico niet willen lopen dat ze dan toch toezeggen. Doe waar jij je het beste bij voelt!
Groetjes
Ellen
|
|
Fredie
26-6-2010
|
8-10-2010 15:34:01
Ben het helemaal eens met Ellen. Je hoeft je tov van niemand ongemakkelijk te voelen omdat je deze of gene niet uitnodigt. Trouwen kost al genoeg om ook nog eens mensen erbij te vragen die je eigenlijk niet ziet zitten. Gewoon naast je neerleggen wat ze ervan zullen denken. Want het is niet omdat je ze uitnodigt dat je er daarna beter mee zal overeenkomen, he ? Jullie betalen dit feest, je bent dus aan niemand uitleg verschuldigd en niemand (behalve jullie) bepaalt wie wel en wie niet komt ; ook de collega's waar je wel goed mee opschiet niet want die plegen chantage en ik nodigde hen om die reden dan ook niet uit. Sinds wanneer bepaalt een collega wie zeker niet mag komen op jouw trouwfeest ?! Best onbeschoft, hoor... Zoiets doe je toch niet ?
|
|
lindsay
13-5-2011
|
8-10-2010 15:50:05
hoi,
bij mij is het ook een beetje dat probleem. iedereen uitnodigen van op werk zou onbetaalbaar worden.
dus nodigen we de mensen uit die ik best ken, en kan mee opschieten.
en een week na de trouw houden we nog een receptie op het werk waar iedereen dan mag naar komen.
want de dag zelf een receptie voor allemaal in de feestzaal is te duur. ik vind dit een goede oplossing, en zo kan iedereen toch van een drankje en hapje genieten.
|
|
Laura
14-5-2011
|
8-10-2010 16:21:04
Ik zou de uitnodigingen persoonlijk afgeven en dan tegen je collega's vertellen dat de anderen niet uitgenodigd worden. Zo vermijdt je ook genante situaties van "Komen jullie ook naar het feest? Euh- welk feest?" :-)
Kies zelf maar, het is tenslotte jouw trouw en je wilt er toch alleen maar mensen waarmee je goed overheen komt, niet?
Succes!
|
|
Hilde
30-7-2011
|
8-10-2010 17:06:07
Ik zit ook een beetje met dit probleem omdat wij toch ook met een 60-tal zijn binnen onze dienst. Vandaar dat ik het ga opsplitsen: de collega's met dezelfde functie als ik en die het dichtst bij mij zitten en mijn 2 oversten, vraag ik naar de avondfeest, de overigen nodig ik uit enkel voor de receptie. Ik heb hier echt de lijn getrokken en collega's van andere diensten waar ik ook contact mee heb, nodig ik niet uit. Het wordt anders onbetaalbaar. Uiteindelijk moet elk doen waar hij of zij zich goed bijvoelt. Tenslotte ben jij degene die betaalt en het voor het zeggen heeft, het is jouw dag en niet die van je collega's.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-10-2010 18:24:04
Bij ons was het een beetje hetzelfde als bij Lindsay:
Op het dansfeest met dessertenbuffet werden mijn dichtste collega's en directie (allemaal met partner) uitgenodigd. (Dit was op vrijdag). Op zondag hadden we nog een receptie in het schooltje waar ik werk. Daarop waren alle collega's met partner uitgenodigd, ook degene die al op het dansfeest waren uitgenodigd. Zo viel het niet op dat de mensen die het dichtste bij je staan zouden ontbreken. Iedereen ging er dus gewoon van uit dat iedereen op de receptie was gevraagd en dat er geen onderscheid was gemaakt.
|
|
Bieke
13-5-2011
|
17-10-2010 19:36:44
Hey Sabrina Het is jouw dag, jij nodigt uit wie je graag wil uitnodigen. Je wil echt op je trouwfeest geen ruzie tussen collega's of dergelijke, jij kiest het echt helemaal zelf en diegeen waar je niet goed mee kunt opschieten zijn er gewoon niet bij. Punt andere regel. Het is Jullie Dag!! Succes
|
|
sabrina
4-2-2011
|
17-10-2010 20:41:39
Bedankt voor jullie input! Het is idd onze dag!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|