Terug naar overzicht
Bij ons zou iedereen buiten de suite al in de kerk zitten. Dan in het eerste liedje komt de bruidegom binnen met zijn ma, gevolgd door mijn ma en zijn pa en dan broers en zussen met partner. Dan op het tweede liedje ik met mijn pa
Bij ons gaat iedereen al zitten. Enkel de moeder van mijn toekomstige man gaat naar binnen met hem en daarna komen de bruidskindjes en mijn vader en ik
heyla, wij hebben het beetje anders, aangezien ik niet echt met mijn vader naar voor wil komen. We hebben nl. ook elk 2 getuigen, mijn verloofde neemt zijn beste kameraad en broer en ik neem mijn zus en beste vriendin. Iedereen hoort dus in de kerk te zitten, dan gaat eerst mijn verloofde naar voor gaan met zijn kameraad, dan komt ons bruidsmeisje, dan komen mijn zus en mijn vriendin en ik kom daarna naar voor met de broer van mijn verloofde. Wat de volgorde ook is, uiteindelijk moet je gewoon doen wat je zelf wil. Veel succes ermee.
En bij ons was het nog anders: getuige bruid met partner getuige bruidegom met partner mama bruid met papa bruidegom bruidegom met mama bruid met papa