Terug naar overzicht
Hoi Maaike, wij zitten met hetzelfde probleem. wij wonen ook op een appartement en bij ons is het grootste probleem dat we de hele familie hier niet gezet kregen. Bij mijn mama starten is ook geen optie gezien zij tegen dan verhuisd is en 100 km verder woont. Ik wou de dag ook niet starten bij mijn schoonouders, gezien ik dan de badkamer zou moeten delen met 2 andere vrouwen (die een badkamer echt heel lang kunnen opeisen :-) en vond dat als bruidje er toch iets over. Wij starten onze dag nu met een ontbijt in een mooi hotel bij ons in de buurt en zien elkaar daar voor de eerste keer. perfect voor de foto's en we hoeven de dag niet op een lege maag te starten. succes ermee!
Wij hebben hetzelfde probleem, maar wij hebben achter ons appartment bij de garages een stukje hof. Wij wilden aan de buren vragen of we dat stukje hof mogen gebruiken voor de samenkomst en dan daar een glaasje drinken en een hapje eten. Maar dan wel hopen op goed weer natuurlijk!
is er geen mooi parkje in de buurt? je verloofde kan daar dan wachten op jou (al dan niet samen met de suite) en dan kom jij toe vb van achter hem, en dat hij hem pas mag draaien als je op de schouder tikt (gegarandeerd mooie foto's )
Of is het niet mogelijk dat jij voor één nachtje in je ouderlijk huis gaat logeren en hij je daar komt oppikken? Dat is normaal de traditie maar tegenwoordig wonen de meeste koppels (wij ook hoor) al samen voor ze trouwen.
Als er een balkon is, kan hij wel aanbellen en kan je aan hem 'verschijnen' vanop het balkon. Ik heb hier al foto's van gezien van bruidjes die dat zo deden en dit was prachtig! Nadien kan je hem naar boven laten komen en kan je daar iets drinken of zo.
Allemaal bedankt voor de ideetjes... Ik ben er nog niet uit maar ik heb nog wat tijd natuurlijk ;).