Terug naar overzicht
Ik ben onlangs naar een verjaardagsfeest geweest in 't Schuurke in Bazel. Dat past perfect in jouw omschrijving: een schuur (wel volledig opgeknapt) met ervoor kassei-stenen waar je hoge receptietafels kunt plaatsen. Een tuin is er niet echt aan... De parking is op de wei naast de schuur (je kan rechtstreeks van de wei naar de schuur). Wel moet je hier alles zelf doen... Van inrichting tot drank, eten,... Ik weet niet of je dit zoekt... Het is wel erg ruim, want we waren toch met zo'n 90 aanwezigen, dacht ik en dan was er nog een dansvloer en ruimte waar het buffet opgesteld stond.
Hoi Nathalie, Feestzaal Scala in Beveren is heel mooi met een prachtige tuin. Hotel Beveren trouwens ook en daar mag het briudspaar gratis overnachten. Groetjes
Wij hadden ons feest in Scala, maar dit past niet echt in de omschrijving... Dit is een oude cinemazaal. Er is inderdaad wel een mooie tuin aan en de service is geweldig!
Heb je toevallig foto's hiervan?
hey mooie tuin is er ook in salon Bogaert in Temse, maar de zaal en de keuken denk ik is niet echt ons ding. Mooie zaal ook met 'gebinte' in 't schalienhuys in Temse. Tuin weet ik niet.
Ken je "De zilte zoen" in Elversele? Dat ziet er langs buiten allessinds ongeveer uit wat je zoekt... En ik heb al gehoord dat het daar heel goed is! Het is wel niet zo groot dus je zou misschien eens wat meer informatie moeten opzoeken of zo... Veel succes allessinds =)