Terug naar overzicht
wij hebben er eens een BBQ gedaan voor 't werkhet eten was lekker, wel niet echt uitgebreidgroot minpunt waren de plastiek bekertjes om uit te drinken
naar mijn gedacht is het daar idd niet al te uitgebreid en ik twijfel serieus of alles vers is???? ben je al eens gaan kijken in de zaal? persoonlijk vind ik die niet zo mooi en er hing toen een muffe geur
Je moet op een trouwfeest niet uit bekertjes drinken ... zaal is idd vrij kaal, je moet de aankleding zelf doen, daar kruipt wat werk in, maar dan is het best een mooie zaal.Is wel vrij groot, je moet wel een stevige geluidsinstallatie voorzien. En met een beetje lichten op de juiste plaats kan je er echt wel een gezellige sfeer creeren.Eten was eerlijk, zeker niet slecht, maar ook geen culinaire hoogstandjes. cheers, dj LeBart
Ik had er per mail info gevraagd en ze antw vrij onvriendelijk dat wat wij organiseerden eigenlijk voor hen precies niet de moeite is ... Mij zien ze daar alleszins niet meer ...
we gaan morgen eens zien, als de eerste indruk tegenvalt zal het alvast niet molenheide worden, weet iemand een andere zaal in de buurt van helchteren?
De Abdijhoeve in Kelchterhoef. Dit is een mooie zaal naar mijn mening. Grts Koen
de barrier van Bart Claes
zijn gisteren in molenheide gaan kijken, NEE dit is het echt niet voor ons. alles draaide daar gewoon om winst maken. we moeten zoveel op het eten hebben , zoveel op drank,... we zoeken wel een zaal waar zelf onze traiteur en drank kunnen doen.
de barrier is een beetje veel boven ons budjet denk ik zo