TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tanja
2-10-2010
|
9-10-2010 9:29:29
Voor degene die het willen weten, ik had een tijd terug een bericht gepost over men tante waar ik ruzie mee had. Ik heb ze dus uitgenodigd, maar er niks van gehoord. Ze is dan toch gekomen (avondfeest) en heeft enkel men man proficiat gewenst. Ik heb geen goeiendag gehoord, geen proficiat, geen goeiedag bij het weggaan, geen kaartje gekregen en zeker geen cadeau. Voor de rest ook niks.
Veel mensen vroegen me wel wie die rare vrouw was, die daar zo onnozel en overdreven stond te dansen. haar vriend heeft 3 uur in de auto zitten wachten want hij wilde al vroeg naar huis.Maar ik trek er me niks meer van aan, voor mij is ze niks meer en blijkbaar voor men pa (haar broer) heeft ze nu ook afgedaan, dat was de druppel bij hem. Groetjes
|
|
angela
2-10-2010
|
9-10-2010 9:38:54
Van harte proficiat met jullie huwelijk.
De dag was inderdaad veel te snel om. Het is ondertussen al een week geleden he.
Het weer is al bij al nog meegevallen. Het was in ieder geval niet koud.
Veel geluk samen, maak er het beste van.
groetjes Angela
|
|
Elke
13-8-2011
|
10-10-2010 8:16:24
Een dikke proficiat met jullie huwelijk :D groetjes Elke
|
|
pamela
11-6-2011
|
10-10-2010 12:52:17
proficiat
|
|
Tine
10-10-2011
|
1-11-2010 17:22:34
Hoi Tanja,
Wij dachten ook aan een frietkraam of iets dergelijks. Bij wie hebben jullie dat gedaan?
En voorlopig zitten we wat vast met het zoeken naar een zaal. Bij de meeste zalen moet je dadelijk hun traiteur ook gebruiken, en dat is natuurlijk moeilijk als je een frietkraam wil zetten. Hoe hebben jullie dat gedaan?
|
|
Tanja
2-10-2010
|
4-11-2010 12:25:24
onze zaal was vrij van traiteur, we hebben meteen gevraagd of zoiets mocht. Wij hadden de "snackcar" uit Maasmechelen en onze zaal was de Maasvallei in Maasmechelen. Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|