TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lynn
25-6-2011
|
9-10-2010 19:27:29
hallo leen,
Ik ben donderdag op zoektocht geweest naar een jurk en ga morgen nog eens terug met mijn oudste zus.
Heb mij in de winkel laten wijsmaken dat zo'n jurk van Ian Stuart gemakkelijk 3à 4000 eur kost...
Dat kan al tellen he!
Groetjes,
Lynn
|
|
joyce
30-4-2011
|
11-10-2010 9:20:20
ik heb een jurk van Ian Stuart gepast en die was 3000 euro...
groetjes
Joyce
|
|
Miranda
|
20-10-2010 14:47:07
De ian stuart jurken zijn nieuw tussen de € 2000 en €3000,- we hebben nu een paar eenmaal gedragen ian stuart jurken in huis en dat scheelt meteen een boel geld, terwijl je echt niet ziet dat deze eenmaal is gedragen. helaas zit daar de Antoinette nog niet bij
|
|
Inge
19-8-2011
|
21-10-2010 9:55:30
Hallo!
Ik heb gisteren mijn jurk gekozen en besteld, het is Antoinette van Ian Stuart en die kost 2.890 euro zonder retouches en zonder hoepelrok.
Prijs dus netjes in het midden van wat je dacht :D
Groetjes!
|
|
Leen
5-11-2011
|
21-10-2010 13:52:08
Hoi iedereen, Bedankt voor de reacties! Inge, ik ben nu al jaloers op je! Mag ik vragen waar je de jurk gekocht hebt? En hoe is hij in het echt, anders dan op de foto? Is hij niet te zwaar? Heb je er ook de voile voor rond de schouders bij? Je zal er zeker en vast schitterend uitzien!
Bedankt en groetjes, Leen
|
|
Inge
19-8-2011
|
23-10-2010 18:43:48
Ah Leen, dit nog...
De jurk is echt zoals op de foto's, ze voldoet volledig aan wat mijn verwachtingen waren, eigenlijk nog meer zelfs...
Zwaar eigenlijk ook niet, de rok beweegt heel soepel mee met wat je doet.
Als je eens onze foto's wilt zien, laat maar weten (wel één opmerking, door het licht in de winkel is het kleur op de foto's niet wat het in het echt is)
Groetjes!
Inge
|
|
Liesbeth
4-8-2012
|
7-7-2011 15:52:15
Dag Inge en Leen,
Ook ik heb mij al blind gestaard op het prachtige kleed. T is echt fantastisch mooi he. Ik heb t wel nog niet aangetrokken dus weet eigenlijk niet of ik er wel mee zal staan...
En ik heb nog tijd, ik hoop zelfs te kunnen wachten op de collectie van 2012, maar de Antoinette blijft door mijn hoofd spoken. :-) Financieel gezien is het wel even slikken, vind ik.
Inge, zou ik eens je foto's mogen bekijken?
Groetjes!
Liesbeth
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|