Terug naar overzicht
Hey Kim, In veel reisbureau's type Thomas Cook, Jetair, enz. kunnen ze je zeker helpen. Ze hebben meestal een eigen brochure voor exotische vliegvakanties en ook van andere touroperators. Ze hebben hier zeker ook ervaring mee, dus ik zou daar gewoon eens binnen stappen en luisteren wat ze te bieden hebben. Dan kan je met een hoop boekjes naar huis en daar rustig nalezen... Veel succes!
Hallo, Wij zijn naar Mauritius geweest en hebben geboekt via MauritiusTravel.nl. Alles was prima in orde en de prijs was een stuk lager dan in Belgie. Ja kan vrijblijvend prijs aanvragen. Dan krijg je enkele pakketten voorgesteld. Ze hebben een heel goede service en zijn super vriendelijk. GroetenAnnelies
Waar ik ook nog aan dacht: neem eens een kijkje op de website van Fox travel. Daar hebben ze speciale individuele reizen met een "honeymoon" tekentje... en dat ziet er altijd geweldig uit.... Ze gaan wel niet naar Mauritius of ABC, maar hebben wel heel leuke andere bestemmingen!
Anne, bedoel je dan deze website? : http://www.foxtravel.be Of nog een andere?
Hoi Kim, Wij hebben ook geboekt bij Mauritiustravel. Ik vond ze tot hiertoe ook heel vriendelijk en behulpzaam! Trouwens, als je op huwelijksreis gaat naar Mauritius, krijg je als bruid meestal 50% korting, toch zeker de moeite om eens te bekijken!
Sofie, naar welk hotel gaan jullie? .. Heb van hen al eens offertes gekregen maar vind het moeilijk om te kiezen ..
Hey, Wij zijn ook naar Mauritius geweest! Het was super. Je laat best verschillende offertes berekenen bij de verschillende touroperators (Odysseus, Rainbow, ...) groetjes Sofie