Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis september - ABC eilanden of Mauritius of ..?

9-10-2010 19:36:31
Wij zouden graag in de loop van september op huwelijksreis gaan. Onze eerste gedachten gingen uit naar de ABC eilanden (Aruba, Bonaire en Curaçao) of Mauritius .. Waar boeken we best zo'n reizen? Anderzijds is ons budget nu ook weer niet énorm en moeten we het misschien toch iets dichter bij huis gaan zoeken .. Iemand nog tips? We houden allebei wel van zon, zee, strand en af en toe een uitstapje of een leuke markt of zo ..

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1182

Anne
8-10-2011
 Meld misbruik10-10-2010 20:19:22

Hey Kim,

In veel reisbureau's type Thomas Cook, Jetair, enz. kunnen ze je zeker helpen. Ze hebben meestal een eigen brochure voor exotische vliegvakanties en ook van andere touroperators. Ze hebben hier zeker ook ervaring mee, dus ik zou daar gewoon eens binnen stappen en luisteren wat ze te bieden hebben. Dan kan je met een hoop boekjes naar huis en daar rustig nalezen... Veel succes!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-10-2010 12:12:44

Hallo,

Wij zijn naar Mauritius geweest en hebben geboekt via MauritiusTravel.nl. Alles was prima in orde en de prijs was een stuk lager dan in Belgie. Ja kan vrijblijvend prijs aanvragen. Dan krijg je enkele pakketten voorgesteld. Ze hebben een heel goede service en zijn super vriendelijk.

Groeten
Annelies

Anne
8-10-2011
 Meld misbruik11-10-2010 20:16:53

Waar ik ook nog aan dacht: neem eens een kijkje op de website van Fox travel. Daar hebben ze speciale individuele reizen met een "honeymoon" tekentje... en dat ziet er altijd geweldig uit.... Ze gaan wel niet naar Mauritius of ABC, maar hebben wel heel leuke andere bestemmingen!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-10-2010 21:27:51

Anne, bedoel je dan deze website? : http://www.foxtravel.be
Of nog een andere?

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik12-10-2010 11:42:48

Hoi Kim,

Wij hebben ook geboekt bij Mauritiustravel. Ik vond ze tot hiertoe ook heel vriendelijk en behulpzaam! Trouwens, als je op huwelijksreis gaat naar Mauritius, krijg je als bruid meestal 50% korting, toch zeker de moeite om eens te bekijken!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik12-10-2010 12:29:31

Sofie, naar welk hotel gaan jullie? .. Heb van hen al eens offertes gekregen maar vind het moeilijk om te kiezen ..

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik12-10-2010 20:51:10

Hey,

Wij zijn ook naar Mauritius geweest! Het was super. Je laat best verschillende offertes berekenen bij de verschillende touroperators (Odysseus, Rainbow, ...)

groetjes

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums