Terug naar overzicht
hallo,nee ik ken de zaal niet maar ik ken nog wel enkele goede zalen in de buurt: het kasteel van brasschaat, en het graevenhof in schilde. dus als die ene zaal niets is kan je misschien eens bij deze zalen informeren.succes,groetjes
Een vriendin van mij heeft daar haar trouwfeest gegeven. Een hele mooie locatie wel, maar we vonden het eten niet denderend. Veel te weinig, toen de laatsten naar het buffet gingen was er al echt niet veel meer. En ook niet echt heel lekker. We hebben al beter gehad....
hallo ellenhet bloemenhof was vroeger niet zo denderend, maar is nog niet zo lang geleden van eigenaar veranderd. wij trouwen ook in brasschaat, maar vonden t bloemenhof niet zo'n mooie zaal en hebben dan voor t kasteel gekozen. wanneer trouw je?groetjesbirgit
Hmm, dat klinkt niet al te positief. Tis niet voor ons avondfeest want dat gaat door in zaal outfort in hoboken, maar voor onze diner in de namiddag, dus na de viering. We zijn dan met een kleinere groep, het zou dus ook niet voor de zaal zijn maar eerder in het restaurant. Dus het eten vind ik toch wel belangrijk! Moeilijk hoor
Hoi, Ben er vroeger ook geweest en ik vind het ook niet zo een geweldige locatie, ik weet wel niet of de nieuwe eigenaar iets aan het interieur heeft gedaan. Een andere heel mooie locatie in Brasschaat is Salons de Groene Jager, ligt op de baan richting Maria Ter Heide ( langs buiten is het niet zo fantastisch maar binnen wel en er is een prachtige tuin bovendien is het eten er normaal van een zeer goede kwaliteit )veel succes, ine
Bloemenhof is ondertussen failliet.