TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sharon
20-5-2011
|
10-10-2010 13:15:52
Hallo,
ik ben ook naar La Sposa, Roeselare geweest en heb daar een superervaring gehad. Ik heb mij droomjurk wel gevonden, maar het was niet degene die ik voor mijn zoektocht op het oog had. Dus had ik er gevraagd of het mogelijk was om dat kleed te bestellen en dit kon. Het probleem was wel dat je het dan sowieso moest kopen. Dat risico wou ik echter niet nemen, want je weet nooit hoe je met een kleed staat als je het niet eerst gepast hebt. Als jij je droomjurk wel al ergens anders hebt gepast dan kan je het natuurlijk wel bestellen hé!
Groetjes!
|
|
Lien
26-3-2011
|
10-10-2010 13:59:54
Ik heb een fantastische ervaring gehad bij Bruidhuis Ellen in Oostburg. Ik ben sowieso ook niet naar 1 winkel geweest en had net in een andere winkel dan bij Bruidhuis Ellen mijn droomjurk gevonden. Bij Ellen konden ze het ook zonder probleem bestellen, natuurlijk ook als voorwaarde dat je het dan moet kopen. Succes ermee!
|
|
isabel
23-10-2010
|
10-10-2010 20:54:59
Ik ben ook bij La Sposa geweest,was dik ok maar bij Robel in Roeselare vond ik ze nog vriendelijker.Van Perre Yves heb ik al héél veel slechte commentaar gehoord!
Veel succes nog bij de zoektocht!!
|
|
hilde
10-12-2010
|
12-10-2010 13:58:32
Mijn kleedje komt ook van bij La Sposa. Heel goede ontvangst ! Ben ook bij Robel geweest en ook daar heel vriendelijk. Prijzen van de kleedje was hetzelfde op beide adressen, dus ben ik voor La Sposa gegaan omdat ik er toch wat meer privacy en ruimte had en omdat het vlakbij mijn werk ligt en gemakkelijker is qua parkeergelegenheid. Ook de entourage en locatie zijn heel mooi.
La Sposa is in mijn ogen wel een aanrader.
|
|
rebecca
2-7-2011
|
14-10-2010 18:38:16
La Sposa, Robel en Bruidshuis Ellen heb ik ook positieve ervaringen mee! Ik ben ook naar Bruidshuis Steven in Torhout gegaan. Omdat ik daar mijn smaak niet echt vond, zei ze me dat ze jurken ook kan bestellen. Als het een jurk is waarvan ze de collectie niet verkoopt, is het redelijk vrijblijvend. Is het een jurk van een andere collectie, moet je er wel iets kopen.
Maar dat lijkt me ook wel logisch... Het was ook een vriendelijke verkoopster... dus zeker ook een bezoekje waard. Groetjes
|
|
An
15-10-2011
|
31-12-2010 12:20:00
Ik heb 3 zaken bezocht waarvan ééntje La Sposa. Bij La sposa wisten ze, voor we begonnen te passen, al welke richting ik wou en die wensen heeft de verkoopster zéér goed gevolgd. Ze "bereiden" je als het ware voor op je trouwdag. Ze laten je voelen hoe jij je op je trouwdag zal voelen en wat de dag je gaat brengen. Ik heb nog geen niets besteld maar denk wel mijn keuze gemaakt te hebben.
Kortom ... La Sposa is FANTASTISCH
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|