Terug naar overzicht
Heyhey, Vragen die volgens ons belangrijk zijn: * Hoeveel personen kunnen er comfortable zitten (incl. dansvloer)? * Is er airco voorzien? * Is er een verplichte dj of kan je die vrij kiezen? * Is er een muziekinstallatie aanwezig of niet? * Hoe zit het met de geluidsbegrenzer (op 90decibel)? Welk systeem is het (gewoon uitvallen indien men erover gaat? Of gaat er eerst een waarschuwingslicht branden)? * Wat zit er in de all-incl. prijs in? Is dit ook frisdranken en zware bieren of enkel water en wijn? * Blijft het dessertbuffet snachts staan of gaat dit onmiddellijk weg en moeten wij dus nog broodjes ofzo voorzien voor snachts? * Hoeveel maal wordt er rondgegaan met soep/hoofdgerecht? * Kan de menu vooraf geproefd worden? * Tot welk uur mag de zaal gebruikt worden? * Indien meerdere zalen: hebben zij aparte toiletten? * Staan de eigenaars open voor suggesties (bvb. bij het dessertbuffet)? Dit is wat ik zo direct kan bedenken ;-). Groetjes! Evelien
Eens denken welke er nog gesteld kunnen worden, wij hebben ook pas onze zaal gekozen en toen had ik mijn vragen ook opgesteld: - is er kindermenu? Wat kost dit? - wat kost de zaal? - hoe zit het met de tafelinkleding, doen zij dit en wat kost het dan of mag je zelf inbreng doen? - hoe zit het met het aperitief als we aankomen, zit dit bij de prijs inbegrepen en wat krijgen we? - voldoende parking? - waar staat de DJ? en hoe worden de tafel dan gezet? - wij hebben 's avonds frietjes van daar en ik wilde dus weten hoe ze dit gaan uitdelen en hoe groot de frietjes zullen zijn? Ik denk dat dit de enige nog zijn, de rest stond al bij de vorige reactie. Veel succes ermee.
Wat een grote hulp voor mij! Dank je wel, dit zijn zeker bruikbare vragen. Het is wel spannend, hopelijk is onze eerst zaal ook direct de definitieve zaal en verliezen we er ons hart aan (en valt het allemaal mee qua prijs).
Nog een belangrijke vraag. Moet je betalen voor de gasten die op het laatste moment afbellen? Dit hebben wij dus moeten doen. Ben er nog altijd niet over te spreken.
Annelies, wat bedoel je met 'het laatste moment'? Wij moeten 8 dagen voor ons feest de gastenlijst doorgeven, ik kan me wel inbeelden dat de zaal dan hun inkopen doet en geen rekening meer kan houden met mensen die de dag op voorhand afzeggen. Ik heb nog al gehoord van vrienden dat ze sowieso moeten betalen ook voor wie niet komt opdagen. Ik denk dat dit overal de gang van zaken is helaas...