Terug naar overzicht
Hey, Wij nemen Steven Chys uit Roeselare. Een heel vriendelijke man, en hij stelt je direct op je gemak. Groetjes
Hallo, We zijn zelf van Brugge, ons feest gaat door in Kortemark en wij hebben Luc Beernaert als ceremoniemeester. We hebben hem gezien op een beurs in Oostende en hadden direct een goed gevoel bij hem. Onze feestzaal is ook gewoon om met hem te werken.Hij vraag 200€ voor 4u dacht ik. Groetje!
Wij hebben samengewerkt met Jessica Lambrecht uit Zulte. Ze heeft dat heeel goed gedaan.
Ik kan jullie Exclusive Events uit Torhout aanraden! Dit waren de eerste ceremoniemeesters (ze zijn met 2, een koppel) waar wij contact mee hadden. Direct een goed gevoel bij hen. Ze geven héél veel uitleg en raad. Succes!
Hoi! Wij trouwen in ichtegem en nemen dus ook luc beernaert uit ichtegem als ceremoniemeester. ik heb hem al aan het werk gezien en hij is zo professioneel zonder 'stijf' te zijn, hij is heel vriendelijk en denkt echt aan alles! hij vraagt idd 175 euro (als je enkel kerkelijk huwelijk wil, dus ophalen suite, vervoer kerk, kerkelijk huwelijk en vervoer naar de feestzaal ) en 200 euro als je burgelijk huwelijk erbij wil. (omdat niet iedereen burgerlijk en kerkelijk huwelijk op één dag doet) hij heeft me echt op mijn gemak gesteld. hij doet het dan ook al 20 jaar!! bij hem kan je ook terecht voor ceremoniewagens, rode lopers, huwelijkskaarsen, duiven enzo... veel succes!!
bedankt voor al jullie informatie!! x
Hey, Wij hadden ook luc beernaert uit ichtegem. Een warme persoon,die mij telkens weer op mijn gemak stelde. Ik had totaal geen stress bij hem. Is correct met zijn prijs en tijd. xxxx