TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evie
16-10-2010
|
10-10-2010 17:42:16
Hoi Claudia,
Ervaring met die winkel niet :-) Maar ik heb juist eens gekeken naar de collectie van Ladybird, echt mooie jurken amaaai :-) goei smaak dus ;-)
Groetjes Evie en veel plezier met de zoektocht naar de jurk van je dromen!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
10-10-2010 18:00:59
Bedankt Evie! Ja in het Bruidsparadijs zouden ze die ook hebben maar lees over de die winkel hier de ene slechte reactie na de andere. En Goes is maar een halfuurtje weg van mijn ma dus ja.
|
|
Karine
25-6-2011
|
16-10-2010 21:36:02
Claudia,
Ik deel je mening!!! Ladybird vind ik ook mooi!!! Ik ben in het bruidsparadijs geweest, en had gezegd dat mij dat wel mooi leek, maar geen reactie van de verkoopster, en geen ladybird gezien... Naar andere winkel geweest en 3 kleedjes gepast en toeval of niet, 1 van de 2 jurken die ik het mooist vond was een LADYBIRD... de verkoopster zei, dat bruidjes meestal wel weten wat ze mooi vinden en idd!! Hoelang is die winkel van Antwerpen??? Als je id winkel geweest bent, en t was er goed, mag je me steeds iets laten weten... Want had gezien dat koonings dit ook heeft, maar k vind het nogal ver rijden...
Thx!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
17-10-2010 9:46:00
Hey Karine,
Die winkel is in Goes dus vanuit mijn ouders in Essen is dat een goed halfuur rijden denk ik. Er zijn ook een aantal winkels in België die ze hebben, op de site staat le chapeau in antworpen, couture ann in aalst, bruidswinkel steven in torhout, ... Ik ga waarschijnlijk elf november naar die winkel in goes...
|
|
Karine
25-6-2011
|
17-10-2010 14:12:10
Claudia,
Ik heb het ook gezien, maar ja, als ze allemaal maar 1 kleedje hebben... Pfff 8-) Das nog even wachten dus... Heb de smaak te pakken, en wil zoeken zoeken tot ik HET kleed vind...
|
|
Claudia
12-8-2011
|
17-10-2010 15:08:01
Gewoon blijven zoeken hé! Ik begin de 30e bij Lilian Claes en dan de elfde november ga ik naar Goes. :)
|
|
Ingrid
14-6-2013
|
20-6-2012 13:07:04
Beste Claudia,
Ik denk dat jij inmiddels getrouwd bent. Proficiat daarmee (alsnog). Ik ga volgend jaar juni trouwen, en wil ook naar Goes. Ben jij daar nog geweest, zoja, wat was jouw ervaring daar? Ik hoor het graag.
Groetjes Ingrid
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|