Terug naar overzicht
Wij zijn ook van Lochristi (allez, Hijfte, maar kom :) ) maar we doen de feest in Sint-Laureins. De Lozen Boer heeft zeker een goeie reputatie, maar die zalen waren iets te groot voor ons aangezien we geen 100 mensen op het avondfeest zouden hebben. Tybeert in Lokeren is kleiner en meer bescheiden, maar qua eten volgens mij niet echt gastronomisch. Het koetshuis van het Kasteel van Beervelde vonden we best mooi, maar die werken steeds met de Feestarchitect, die niet zo'n enorm goeie reputatie heeft qua eten. Veel hangt af van je budget en je wensen.
Hoi Wij trouwen ook in 2012 en zijn ook al op zoek naar een zaal. Wij gaan eens een kijkje nemen in het kasteel van Safflaere. Al heel goede dingen van gehoord. Over de feestarchitect heb ik ook al goede dingen gehoord hoor. Veel succes met het zoeken! Groeten
wij hebben ons trouwfeest in Tybeert in lokeren, de proefsessie al gehad en het eten was super lekker!! Je hebt in Beervelde ook den Breugel, ook heel goed....
Het koetshuis een vriendin van mij is daar getrouwd. Echt prachtig!!!
Hey, wij hadden 15 mei ons trouwfeest in Tybeert. En ik kan maar één ding zeggen: super. Het was een trouwfeest zoals ik het me altijd had voorgesteld! Alles was tot in de puntjes verzorgt. Zowel de voorbereiding als het feest zelf is probleemloos en perfect verlopen. Dus zeker een aanrader. Je wordt er ook eerlijk behandeld en de prijs is redelijk. (wat ook niet onbelangrijk is). En het eten is er echt héél lekker! Ook onze gasten waren allemaal vol lof. Niet twijfelen dus! Groetjes, Evi