TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
6-11-2011
|
14-10-2010 10:26:31
Hey Tine, de omgeving aan Den Duiventoren in Bazel is natuurlijk prachtig. Het is er ook niet slecht om een snack te gaan eten in de zomer. Maar om er nu een feest te organiseren, ik weet het toch niet goed. Echt culinair kan je hun gerechten zeker niet noemen. Valt te zien wat je er zelf van verwacht natuurlijk. Maar ik denk dat je voor dezelfde prijs in de streek ook heel mooie locaties vindt, waar je veel beter kan tafelen. Echt groot is het er ook niet...
Wat je misschien wel kan doen, is de ceremonie er laten doorgaan en daar je foto's laten nemen en daarna naar een andere feestzaal trekken? Ik zou zeggen, ga er eens iets eten dan kun je je zelf een mening vormen. Smaken kunnen immers verschillen :)
|
|
Saskia
|
14-10-2010 16:00:57
Dag Tine
Ik weet niet of dat wat te ver is, maar in Aalst heb je Kasteel de Rozerie (www.kasteelderozerie.be) en dat lijkt me een perfecte locatie als je wil werken met rent-a-priest, ze hebben namelijk een grote tuin EN een privé-kapelletje waarin je de ceremonie kan laten doorgaan. Daarnaast vragen ze ook geen zaalhuur als je feest daar doorgaat.
Ik heb er ooit een feest georganiseerd en het eten was geweldig en de zalen zijn zelfs mooier dan op de foto's op de site te zien is.
Hoop dat je iets bent met de tip, veel succes alleszins!
|
|
Tine
31-3-2012
|
14-10-2010 17:02:32
Hey,
Bedankt voor jullie reacties en tips!
Den Duiventoren was fout van mij, dit is idd een 'gewone' brasserie/taverne.
Waar wij eerder ons feest en ceremonie wilden doen is het kasteel van wissekerke, dat ligt op dat domein, en van prijs valt het ook goed mee.
Aalst is net iets te ver voor ons, we komen van vlakbij Boom...
Groetjes,
Tine
|
|
lies
6-8-2011
|
14-10-2010 21:57:04
Dag Tine, Weet dat je voor rent-a-priest vaak veeeeel te veel betaalt. Je kan, zeker als je niet gedoopt bent, ook een ritueelbegeleider zoeken die alle elementen in de ceremonie verwerkt die je wenst (bv. O de vie). Rent-a-priest wordt over het algemeen echt afgeraden door de hoge kostprijs en de lage betrokkenheid. Tis maar een tip! Met groetjes, Lies
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|