Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Duiventoren Bazel

  10-10-2010 23:54:57
Wij zijn op zoek naar een geschikte locatie voor ons huwelijk. Het is de bedoeling om de ceremonie buiten te laten doorgaan met 'rent a priest' (ik ben niet gedoopt). Dus een vereiste voor onze locatie is een mooie, grote, groene tuin :)
Ik had gedacht aan Den Duiventoren in Bazel omdat we van over het water komen met de overzet, en dan met de koets tot daar, lijkt me een droom.
Ben nog niet veel in die taverne geweest, maar weet dat ze een gezellige feestzaal hebben (soort oude wijnkelder).
Heeft iemand hier meer info over? of andere mogelijke locaties?
Groetjes!!

Tine
31-3-2012
Meld misbruik



Tine
31-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1261


sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik12-10-2010 22:40:50

Hey
Ik denk dat je het kasteel zelf bedoelt. In de tarverne Den Duiventoren hebben ze enkel een bovenzaaltje. Maar in het Kasteel van Wissekerke, ligt in dezelfde tuin, heb je inderdaad een gewelfde wijnkelder dat je kan afhuren. Als ik me niet vergis kost deze 150€. Je moet wel zelf voor traiteur, drank, borden, bestek, ... zorgen. Tafels, stoelen, keuken, bar, tap, frigo's ed zijn wel aanwezig.
Zaal vinden we zelf ook heel mooi en hebben overwogen ons feest daar te doen.
Enig minpuntje voor ons was dat de zuilen 'slecht staan' tov onze tafelindeling, en dat, in ons geval, de dansplaats, in het 2de gedeelte zou moeten plaatsvinden.
Ik zou zeggen, zeker gaan kijken! is heel mooi !

Sab



Tine
31-3-2012
 Meld misbruik13-10-2010 6:53:45

Ja, dat bedoelde ik inderdaad :)
Dankjewel voor je reactie, nu weet ik al iets meer!

groetjes,
Tine



Sarah
11-12-2010
 Meld misbruik13-10-2010 12:55:31

Dag Tine,

Heb je al eens aan een viering gedacht met " 't Altaarnatief ". Dat is een gratis dienst die de "vrijzinnige beweging" aanbied en is alles wat een kerkelijke huwelijksviering is. Maar dan volledig zonder "God"... Wij hebben deze zomer hier een huwelijksviering in een tuin door de mensen van 't Altaarnatief meegemaakt, en het was prachtig... Echt op het lijf van de personen in kwestie geschreven. De priesters van Rent-a-Priest (ook deze zomer aan het werk gezien) zijn nog wel nog héél goddelijk geïnspireerd... Gewoon een kleine tip, je vindt ze via google.

In ieder geval heel veel succes en ik wens je een hele mooie dag toe.

Groetjes,
Sarah



Tine
31-3-2012
 Meld misbruik14-10-2010 8:32:40

Hey Sarah,

Ik ga zeker eens een kijkje nemen!
Dit is precies een nederlandse site, doen zijn ook ceremonies in belgie?

groetjes,
Tine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info