TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
10-7-2010
|
11-10-2010 16:06:42
Hey Jessica,
Ikzelf heb ook mijn kleed gehaald bij Claire de femme. Een super kleed voor weinig geld. Voor de retouches vragen ze wel nog bij maar da valt mee hoor.
Het zijn vriendelijke mensen, wel franstalig maar proberen hun best om nederlands te verstaan. Ik had wel geluk dat mijn zus een woordje frans kan.
De mensen waren in de wolken (ikzelf ook) over mijn kleed en vonden het echt prachtig. Ze verschoten toen ik tegen een paar de prijs vertelde. Die konden dat niet geloven.
Als je wil stuur ik je eens foto's door of moet je kijken op mijn face book pagina.
Groetjes
Tineke Delplace
|
|
Marita
|
11-10-2010 19:04:58
Hallo Jessica,
je kan misschien ook eens een kijkje komen nemen bij Het Bruidsparadijs. Daar hebben ze ook een reeks goedkope bruidsjurken. Er is zelfs een bruidspakket en dan ben je "gesteld" voor 1250 euro met de bruidsjurk, trouwschoenen, lingerie, juweel, haaraccessoires en - indien nodig - de huur van een onderrok.
Komend weekend (16 en 17 oktober) zijn er OPENDEURDAGEN (10-18u). Eventueel moet je maar eens binnenspringen ... dan staan er zo'n 100-tal bruidsjurken op poppen waaronder ook enkele jurken van de bruidspakketjes.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
|
|
Jessica
7-7-2012
|
11-10-2010 19:18:20
Hey Tineke,
ik wil zeker wel eens foto's zien van je trouwjurk, je mag ze altijd naar men e-mailadres sturen jessicavandervelpen@hotmail.com, als ik zo nieuwsgierig mag zijn hoeveel hebben de retouches bij jou dan nog gekost?
Marita, bedankt ik ga zeker eens een kijkje nemen op de site
|
|
Tineke
10-7-2010
|
11-10-2010 21:05:53
Hey Jessica,
Heb foto's doorgestuurd en prijzen erbij gezet.
Groetjes
Tineke
|
|
schapie
2-7-2011
|
12-10-2010 8:29:59
Hoi Jessica, Ik ben zelf tot nu toe gaan kijken bij Clair de Femme, La Tiara en Jagré, omdat die alledrie bekend staan voor de betaalbare kleedjes. Qua kwaliteit had ik helemaal geen gevoel van verschil, en ook de winkeldames waren drie keer heel correct en vriendelijk.
Het verschil zat hem voor mij enkel in de collectie!
Veel succes ermee!
|
|
kimberly
22-9-2011
|
12-10-2010 15:28:32
Wil je mooi en goedkoop bruisdkleed aziexport in Turnhout bij lin en davy vanaf 199, 299,... mijne kost 399 met stola erbij. de kwaliteit is uitstekend en perfect afgewerkt. Ik koos voor een trouwjurk in de stijl van Linea Raffaelli.In de bruidswinkel zou hij me 1500 euro meer gekost hebben, die we nu voor andere zaken hebben kunnen gebruiken. Gr
|
|
Oksana
|
12-10-2010 23:43:08
|
|
Lien
29-6-2011
|
16-10-2010 11:56:25
Hey dames, heel erg bedankt om Clair de Femme te tippen! Ik heb net een kijkje genomen op de site, en de prijzen zijn echt verbazingwekkend! :o Zonder dit topic was ik er nooit op uitgekomen! Ik ben al een eeuwigheid aan het zoeken naar een winkel waar je nog voor minder dan 500 euro een mooi trouwkleed kan kopen, want zoals jullie zelf aanbrengen: je doet het maar 1 keer aan he :p Ik maak binnenkort zeker een afspraak bij Clair de Femme! :D Thanx again ^^
|
|
Karine
25-6-2011
|
16-10-2010 21:20:36
hey ladies,
Ik ben vandaag bij het bruidsparadijs geweest en daar heb ik verschillende kleedjes aangehad, maar GEEN wauwgevoel en de kaartjes die eraan hingen gingen toch allemaal boven de 1000 EUR, de moed zonk me echt al in de schoenen... Ga ik wel een kleedje vinden naar mijn zin... Ik had wel al es naar een paar merken gekeken en ladybird leek me wel wat (wat ik tegen de verkoopster ook gezegd had, zonder reactie) - de vriendin die ik meehad zei: we kunnen mss nog even bij couture jetty gaan kijken, ik dacht, ach waarom niet (zonder afspraak) - ze had nog een gaatje vrij, dus mocht ik even mee kijken --> kleine winkel, niet teveel kleedjes, en ze begreep wat ik bedoelde, en ik heb 4 jurken gepast (hoewel ik niet volledig overtuigd was) en ja hoor, 3 ervan vond ik mooi!!! Raar maar waar... En wat grappig was, 2 ervan bleken een ladybird te zijn 8-) wat een toeval!!! Toen ik verhaal vertelde van het bruidsparadijs zeiden ze me dat die de collectie nog niet hadden... Daarom dus gn reactie op wat ik zei... Toch heb ik nog niet besteld, want wie weet vind ik nog een mooiere jurk...
En als ik dit hier lees, en ik de site van claire de femme gezien heb... Zoveel kleedjes voor veel minder geld, en die zien er op het eerste zicht ook mooi uit... Heb wel een vraagje, hebben ze echt al die jurken in voorraad??? Of maar een paar?
|
|
Karine
25-6-2011
|
16-10-2010 21:21:07
trouwens van het bruidspakket is mij niets gezegd bij bruidsparadijs...
|
|
Karine
25-6-2011
|
16-10-2010 21:24:12
en aziexport, moet je dan echt je jurk al in je hoofd hebben??? of hoe doen ze dat? Heb niet echt een jurk in mijn hoofd, ik moet de jurk aanhebben om te zien of ik ze echt mooi vind... Zo op een kapstok geeft echt een vertekend beeld...
En la tiara en jagre, hebben ze daar veel keuze? En heb je dan nog geen jurk gezien naar je keuze bij deze winkels?
Sorry van al de vragen, maar een heel mooi kleedje voor iets minder geld... DAT WIL IK OOK 8-)
Thx alvast!!!
|
|
Karine
25-6-2011
|
16-10-2010 21:25:42
@Tinneke, wil je je foto's en prijs naar mij ook es doorsturen?
karinevb@msn.com
bedankt!
|
|
Jessica
7-7-2012
|
17-10-2010 15:38:02
Hey Lien,
blij te horen, dat we op een idee hebben gebracht laat zeker weten hoe het gegaan is!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|