Terug naar overzicht
zoek een model en iemand kan naaien maar dit niet als beroep maar wel als hobby doet en dan dan kan je al een centje meer uitgeven voor je stof. Zo heb ik het gedaan succes stoffenwinkels genoeg en zeker en vast iemand in je omgeving die kan naaien zonder dat je het weet luister maar eens rond. Succes
Hallo Steffi, bij Het Bruidsparadijs in Merksem heb je reeds bruidsjurken vanaf zo'n 700 euro. Er is ook een collectie bruidsjurken vanaf zo'n 300 à 350 euro. Kan je iets meer uitgeven, is er een bruidspakketje waar je "gesteld" bent voor 1250 euro. Dit bruidspakket omhelst de bruidsjurk, trouwschoenen, lingerie, bruidsjuweel, haaraccessoires en - voor zover nodig - de huur van de onderrok. Uiteraard zijn in het pakket ook de normale retouches inbegrepen. Aanstaand weekend zijn het OPENDEURDAGEN (16 en 17 oktober - 10 tot 18u) passen bruidsjurken is mogelijk, doch (zoals altijd) op afspraak. Je kan een (vrijblijvende) afspraak maken via secretariaat@bruidsparadijs.be of 03/605 55 33. Nog veel plezier met je voorbereidingen! Marita
Hey Steffi, in welke regio zoek je ?
@ fredie: ik ben zelf regio antwerpen maar ik vind het niet erg om voor men jurk ver te rijden hoor..Ik wil gerust tot een uurke rijden :)je moet er wat voor over hebben he ;)
hallo steffi, je moet eens gaan kijken bij la tiara . Echt heel mooie kleedjes en heel schappelijk van prijs. www.latiara.be is een zijstraat van de meir
www.acinderellastore.nl Kleedjes tot 599 euro
Wil je mooi en goedkoop bruisdkleed aziexport in Turnhout bij lin en davy vanaf 199, 299,... mijne kost 399 met stola erbij. de kwaliteit is uitstekend en perfect afgewerkt. Ik koos voor een trouwjurk in de stijl van Linea Raffaelli.In de bruidswinkel zou hij me 1500 euro meer gekost hebben, die we nu voor andere zaken hebben kunnen gebruiken. Gr
Hoi Steffi, Ik kwam enkele dagen geleden op deze site terecht: http://www.larobeblanche.be./ Misschien kan dit je helpen. Groetjes
Hoi Steffi Mijn jurk komt van bruidshuis jagré in antwerpen. Ik ben daar bij mijn weten geen enkele jurk tegen gekomen boven de 1000 euro. de mijne koste maar 695 euro. De mensen zijn er super vriendelijk en ze hebben ook heel veel keuze. Ik zocht vooral naar een speelse jurk, gezien mijn leeftijd en die heb ik daar zonder problemen gevonden! Misschien ook voor jou eens de moeite om tot daar te gaan... veel succes!
le cachet in antwerpen, aan het sint jans plein. Niet zo'n prettige buurt maar een leuke winkel, wel slechts een beperkte keuze maar ja 1 x het kleed van je dromen vinden is genoeg he ;-) en zeer prijselijk
Hallo Steffi, We hebben een heleboel betaalbare jurken en alles op voorraad zodat u ook kunt zien of dat het bij u past.Je mag zoveel jurken passen als dat je zelf wilt :) We hebben ook een coupeuse die de jurk geheel naar uw wensen kan aanpassen. En ja.... het is wel even rijden. op www.verkoopjetrouwjurk.nl kun je zien welke jurken we nu in huis hebben.