Terug naar overzicht
Hey Kirsten, ook hiervoor kan je bij Het Bruidsparadijs te Merksem terecht. We hebben echt gevriesdroogde rozenblaadjes in wel 10 verschillende kleuren ... papieren of stoffen rozenblaadjes, hartvormige rozenblaadjes, ... OPENDEURDAGEN 16 en 17 oktober (10u-18u)Nog veel succes met je voorbereidingen!Marita
He, waarom koop je de dag voordien gewoon bossen rozen en pluk de blaadjes er af? Misschien kan je waar je bruidsboeket koopt uitgebloeide rozen kopen aan sterk verminderde prijs? Groetjes
Ik heb in de ava, rond valentijn rozenblaadjes gekocht. Deze waren van stof. Dat geeft schitterend mooie foto's! Veel plezier!
in de ava kan je ze gewoon kopen, in wit, rood, roze... en dacht dat ze rond de 2 euro per zakje kosten voor een 144 blaadjes... succes ermee
Wij mogen aan de kerk geen confetti, papieren blaadjes of rijst gooeien en gaan dan ook denkelijk voor echte rozenblaadjes. De bloemenzaak zal deze voorzien en voor de dienst in de kerk zetten. Ze wisten ons te vertellen dat je per roos een "handje vol" blaadjes hebt en dit is voldoende per persoon. Ze kunnen goedkopere rozen (op korte stengel) voorzien in bepaalde kleuren en halen daar de blaadjes af. Als de kleur niet van belang is nemen ze ook soms bloemen die niet meer geschikt zijn voor verkoop maar wel om de blaadjes af te halen. Dit drukt uiteraard de prijs. Als je echte bloemblaadjes wil zou ik langs gaan bij de bloemist waar je de rest van de bloemversiering zal halen en informeren naar de mogelijkheden.
Ik zou ook eerder voor stoffen gaan. Echte blaadjes kunnen afgaan! Zeker de rode! Ook papieren blaadjes kunnen afgaan als het regent (maar dat doet het hopelijk niet!).