Terug naar overzicht
Hallo Bruidjes,
Eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk ! Graag wil ik mij even voorstellen, Ik ben Erna, ik ben 29 jaar, ik ben getrouwd met Stijn en fiere mama van Seppe (8 maanden). Na het organiseren van mijn eigen bruiloft had ik de smaak goed te pakken. Ik geniet ervan om te organiseren en contacten te leggen met mensen. Daarom ben in onlangs gestart met de opleiding: “Professioneel Weddingplanner”. In kader van deze opleiding ben ik op zoek naar één bruidspaar dat ik mag helpen/begeleiden met de organisatie van hun speciale dag. Vind je het moeilijk om dingen te regelen, om bepaalde beslissingen te nemen, weet je niet waar beginnen, of heb je gewoon geen tijd ? Graag wil ik jullie helpen ! Wel ben ik op zoek naar een koppel uit (zuid) Limburg, aangezien ik daar woon, en deze opleiding combineer met een vaste baan. Uiteraard zal de planning voor jullie bruiloft kosteloos zijn.
Reacties graag naar: ernahofs@hotmail.com.
Hey Erna, wij zijn van vlaams-brabant, Tienen en trouwen in 2012 mochten er zich geen andere koppels aanbieden, mag je ons altijd helpen:-)
Wij zijn van Aalst....zal een beetje te ver zijn, huwen in aug 2011, maar toch veel succes met je opleiding!
Hallo, Aalst is inderdaad een beetje ver, maar Tienen is wel een mogelijkheid. Ik wacht deze week nog even af, ik laat zeker iets weten ! Groeten, Erna
@ Jessica, Kun je mij even een mail sturen, en jullie kort voorstellen ? Een korte omschrijving geven hoe jullie jullie trouwdag zien, en wat jullie eventueel al geregeld hebben ? Alvast bedankt ! Erna
Hey Erna, wij trouwen op 14 mei 2011. Er zijn al enkele dingen geregeld zoals zaal, kerk, gemeentehuis en trouwkleed. Maar de rest moeten we nog doen.. Wij zijn van Nijlen, misschien een beetje te ver... maar je mag ons altijd komen helpen :) Groetjes, Joke
Hallo Joke, Ik heb al een stagebruiloft gevonden, maar als je vragen hebt mag je mij altijd contacteren. Groetjes, Erna