Terug naar overzicht
Hallo Jeannie, bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben ze potloden met bovenop een bruidje en een bruidegommetje, een klein schoolbordje waar je een dankwoordje op kan schrijven? ... misschien een leuk idee voor kindjes van de klas? OPENDEURDAGEN 16 en 17 oktober (10u-18u) Nog veel succes met je voorbereidingen! Marita (www.bruidsparadijs.be)
Een vriendin van mij is deze zomer getrouwd en haar lln waren er ook bij. Het was heel mooi weer en zij had ijslolly's voorzien. Veel succes
O ik zie dat je ook 4/6/2011 trouwt! Leuke datum hé! :-) Als die er maar snel is! Vrienden van ons hebben een ijskarretje laten komen naar kerk en iedereen kreeg een hoorntje met een bolleke vanille-ijs. Was wel leuk vond ik! En dan kan je voor de kinderen nog een klein kadoke geven (wij gaan wss dierenstempeltjes geven met een zakje snoep aan)
Ik ben ook onderwijzeres! Mijn duocollega had een liedje ineen gebokst. Echt leuk! Ik stond toen parttime in het eerste en parttime in het zesde leerjaar. Ik moest dus iets zoeken wat voor de beide leeftijden nog kon. Ik had doorschijnende zakjes (AVA) gevuld met hartjessnoepjes (Makro) en een stempelstift (Kruidvat) eraan.
Hey ik ben ook juf :-) en de kindjes van mijn klas zijn ook de bruidskindjes ik laat ook een ijskarretje komen en ik geef ze mss nog een klein kadoke :-)
Hallo, Ik had zoiets ook al in het gedacht maar andere ideeën waren ook welkom geweest, toch bedankt allemaal! Grtz...