Terug naar overzicht
www.mymms.be leuke opschriften en je kan ze zelf origineel verpakken
Er zijn verschillende nederlandse sites... waar je heel toffe dingen kunt terug vinden. Probeer wel binnen het thema van jullie trouw te blijven.. .dat maakt het allemaal wat leuker. Succes nog!
Cupcakes of koekjes :) (daarvoor kan je mij contacteren)
Hallo, Ons thema over de hele dag waren Gerbera's. Wij hadden dan ook gerbera's in chocola laten maken. Kan je ook toepassen op jullie thema. Groetjes Annelies
bij ons gewoon een zakje gevuld met snoep! dat lust iedereen! zou het zonde vinden als je een foto doet en ze deze dan achteraf weggooien... en zo van die hebbedingetjes gebruik je meestal ook maar even... dat is mijn mening ... hopelijk lust iedereen onze snoepzakjes! ik alleszins wel mjammie!
www.bedankjes.nl Leuk en originele dingetjes aan democratische prijzen
hallo, wij zouden eventueel zo'n doorzichtig zakje nemen met drie van de rode snoepen in de vorm van lippen. Zogezegd drie dikke zoenen :) en dan toebinden met een kaartje eraan met een gedichtje ofzo. Ben er zelf nog niet helemaal uit! Succes
Hallo Kevin, Kortgeleden heb ik een heel origineel geschenkje gezien, een drank bedankje voor de gasten. Kleine flesjes drank met een eigen (foto) etiket van het bruidspaar.
Alvast bedankt iedereen voor de tips, maar we zijn er nog altijd niet uit :s. Groetjes!