Terug naar overzicht
Hallo, Het liedje "Independent love song" van Scarlet gaat over een lesbisch huwelijk, maar er komt nergens she, zij, haar,... in. Persoonlijk vind ik dit een heel mooi liedje. Wij hebben dit ook als tweede dans na de openingsdans genomen. Veel succes Groetjes Annelies
Nogeens hallo, Het liedje van Marco Borsato en Huus Meeuwis, schouder aan schouder vind ik persoonlijk ook wel mooi voor jullie huwelijk... Groetjes Annelis
Hallo Annelies Dank je wel voor de liedjes, ik zal ze direct eens gaan beluisteren!
Is lady gaga niet heel populair bij gay? Ale vrienden (gay) van me zijn toch zot van lady gaga. Bad romance gaat over liefde. xx
You van Ten Sharp is ook iets zonder vermelding. En Everything van Michael Buble ook, dat hebben wij in onze mis gebruikt.
In onze viering zat 'Hou me vast' van Volumia. Ook een prachtig lied waar geen 'zij' inkomt!
Hallo Joke Blijkbaar zijn niet alle gays, echt lady gaga gezind -) Het verschil van Liliane St Pierre heeft ook een leuke tekst! Moet je eens beluisteren
Nederlandstaling: 'k Heb je Lief, van Paul de Leeuw