TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
12-10-2010 21:03:33
Hey,
In Aalst is er Kaai 17. Ikzelf ben er nog niet geweest maar mijn pa onlangs wel voor een verjaardagfeest (iemand werd 50 jaar) en twas in orde zei hij.
http://www.kaai17.be/index2.php?p=home
Misschien iets voor jullie?
Kostprijs weet ik natuurlijk niet maar neem eens een kijkje op de site :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Maaike
6-8-2011
|
12-10-2010 21:29:40
Wij betalen ook 1000€ voor onze locatie alleen, daar komt ook nog eens de prijs voor tafels, stoelen enzovoort. Wanneer we alles samentellen (dus locatie, huur materialen en het eten) komen we op een aanvaardbare prijs. We hebben ook zalen bezocht waar je de locatie niet moet betalen (dus enkel de menu-prijs) maar sommige kwamen nog duurder uit. Anderen dan weer goedkoper. Uiteindelijk zit de prijs voor de locatie dan in de menuprijs inbegrepen...
Als je een echte locatie zoekt ipv een feestzaal zal je er toch ook moeten voor betalen vrees ik. Maar als je een goede en betaalbare traiteur kan vinden zal het allemaal wel meevallen.
|
|
Sofie
3-11-2011
|
13-10-2010 10:14:02
Hoi Anneleen, Wij hebben ook een redelijk dure zaal gekozen €1250 en dan moet je nog bijbetalen voor de vestiaire, het linnen en de verplichte DJ. En dan ook nog borden etc. Maar de zaal is echt ons ding en we zijn er heel gelukkig mee. We zijn nu nog aan het kijken naar traiteurs. Als we alles samenrekenen, komen we waarschijnlijk op €100/pp voor ons feest, maar het is dan ook echt volledig ons goesting en dat is toch belangrijk, denk ik!
|
|
Joke
7-8-2010
|
13-10-2010 11:36:28
Ja toen ik aan het zoeken was verschoot ik ook vaak van de prijzen :-s Maar de locatie plus eten en alles erop en eraan is de grootste uitgave uiteindelijk. Neem niet het eerste en het beste, maar kijk rustig rond, zeker als je nog wat tijd hebt. :)
xx
|
|
Fredie
26-6-2010
|
13-10-2010 15:02:35
Hey Anneleen,
je kan eens checken bij Skyhall Zaventem (de oude vertrekhallen van de luchthaven) door een mail te zenden en prijs te vragen voor de huur.
Mocht dit te duur uitvallen, kan je misschien ook eens informeren bij een groot hotel (ik denk aan het Novotel vlakbij het St Katelijneplein en de Beurs in Brussel), misschien is daar iets mee te doen ?
|
|
Hilde
23-6-2011
|
14-10-2010 7:55:40
Wij zijn gaan kijken naar de Architect in Lennik - hele mooie zaal !
|
|
Evelien
17-7-2010
|
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|