TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
12-10-2010 23:23:47
Ik heb nog geen trouwkleed, heb zaterdag mijn eerste afspraak :) Ik heb al gedroomd dat ik er écht geen zou vinden die ik mooi vond en zo .. Hopelijk valt het in 't echt beter mee :) Ben je al naar (veel) winkels geweest dan?
|
|
Oksana
|
12-10-2010 23:38:43
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
13-10-2010 8:34:50
Hey!
Ik heb ook nog geen jurk.
Ben zelf nog niet begonnen met zoeken!
Ik heb helemaal geen stress, "kzal wel iets vinden" denk ik.
Maar als het moment er gaat zijn, dan ga ik vergaan van de stress :)!
Je hebt nog tijd! Ze zeggen 6maand voor het huwelijk, maar dat is gewoon om safe te spelen.
groetjes
Liselotte
|
|
Kirsten
13-5-2011
|
13-10-2010 10:53:48
Ik had vorige zaterdag mijn eerste afspraak maar het viel dik tegen.Niet echt iets gevonden wat ik wou.De verkoopster verstond precies ook niet altijd wat ik wou of wou lijk niet snappen wat ik wou.Terwijl ik vind dat het toch haar taak is om voor iedere bruid een droomjurk te vinden ook al heeft ze een andere mening.Het is toch niet echt de bedoeling dat ze jou overtuigt van het feit dat je iets anders wil. Blijkbaar zit ik anders ineen dan de doorsnee bruid en ok dat is misschien niet altijd even leuk voor de verkoopsters, maar het is nu eenmaal zo.Ach ja komende zaterdag ga ik verder op zoek naar mijn droomjurk. Hopelijk vind ik ze... Ik heb gelukkig nog wat tijd. Het is ook leuk om te horen dat ik niet de enigste ben die nog geen jurk heeft :-).
|
|
Laura
14-5-2011
|
13-10-2010 11:30:11
Hoi Kirsten!
Ik trouw een dagje na jou! Mijn zoektocht is nog niet begonnen, pas in november ga ik een eerste winkel bezoeken. Dit omdat mijn mama mee moet en ze is lerares en kan enkel in de herstvakantie (weekends kan ik niet want moet werken dan).
Ik ga dan naar Le Chapeau in Antwerpen, heb gehoord dat ze daar veel keuze hebben. Ik maak me nog niet al te veel zorgen, het zal wel lukken om de droomjurk te vinden. Nog veel succes!
|
|
Stephanie
10-6-2011
|
13-10-2010 12:39:00
Ik ben ook nog niet op zoek gegaan. Het is al moeilijk om een datum af te speken wanneer zowel ik als mijn moeder als een vriendin mee kan gaan. Eerst zou het dit weekend worden, nadien 6 november en nu zal het 20 of 27 november worden, ik hoop zo hard op 20 november!
Ik heb absoluut nog geen idee hoe mijn kleed eruit moet zien, ik weet al wel enkele dingen die ik absoluut nt wil, maar vrees soms dat ik niets naar mijn zin ga vinden. Ik ga eens kijken bij Cermo in Turnhout, niet zo ver van mij thuis en de meesten vinden daar direct hun keuze dus hopelijk ik ook!
Succes met je zoektocht!
|
|
ANS
28-6-2011
|
13-10-2010 13:58:14
Ik heb mijn kleedje gekocht bij www.aziexport.be ook in Turnhout. Menjurk heeft niet echt sleep een echte mini, heb 499eur voor men jurk betaald en 549eur met de stola inbegrepen. super vriendelijk en ze weten welk kleedje bij jou past en wat minder.. Geen ge-push enzo..
Een echte aanrader! Succes!!!
|
|
Evi
27-8-2011
|
13-10-2010 17:57:45
Ik ken het gevoel. Al naar 2 winkels geweest en al heel mooie trouwkleedjes aangehad maar nog geen enkele keer het gevoel gehad van "dit is het". Misschien ga ik het wel nooit voelen en moet ik gewoon nemen wat het beste staat. Binnen 2 weekjes nog een andere winkel en dan ga ik de knoop doorhakken! Anderzijds ben ik wel blij ik al zoveel kleedjes heb gepast want je doet dit toch maar 1 keer in je leven normaal en nu neem ik het ervan!
|
|
Maria
8-7-2011
|
14-10-2010 15:02:42
Hey, ik heb al een trouwjurk :-) ik heb ook veel gezocht, een heel aantal winkels bezocht, grote en kleine namen, en niets gevonden ... uiteindelijk naar koonings in nederland gegaan, vanwege de toenmalige actie van 50 % vond ik het echt de moeite om tot daar te rijden. Ja man, zo'n keuze, nog nooit gezien ! En super vriendelijke service, helemaal niet opdringerig, niets is teveel, ze begrijpen wat je bedoelt met een half woord ... echt veel ervaring ! Enfin, ik vond het daar echt geweldig, hopelijk kan ik anderen met deze tip ook aan hun droomjurk helpen !
|
|
kat
9-4-2011
|
2-12-2010 13:03:48
Ook hier nog geen kleedjes en we trouwen in april! We zijn ondertussen al in 2 winkels geweest en hebben online al zowat alle collecties van de 'grote namen' doorgekeken en we vinden niets, nada, noppes wat we leuk vinden :) Op zich is dat niet zo erg, want we wisten op voorhand al wel dat de meeste trouwwinkels toch eerder voor de langere kleedjes met grote slepen gaan, iets wat niet echt ons ding is (en na 4 kleedjes elk gepast te hebben, is dat nog duidelijker geworden) DUS ondertussen hebben we zowat het kleed van ons dromen in gedachten en gaan we dus nu zaterdag naar Youniek en wie weet kunnen ze dat daar wel maken (op hun site staat dat ze toch ook kleedjes ontwerpen) en mocht het daar nog niet goed zijn, dan hebben we November Styling nog op het lijstje staan. Hopen maar dan één van beide goed is, want anders weet ik het niet meer :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|