Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnekomst zaal

12-10-2010 21:48:11
Hey medebruidjes en bruidegommen,

hoe komen jullie de zaal binnen?
Doen jullie dit op muziekje of niet?
Speciaal dansje of gewoon rustig binnenkomen.

Ik wil in ieder geval geen servietten gezwaai...
Iemand ideetjes voor ons?

groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 557

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-10-2010 13:23:49

De feestzaal regelde dat allemaal. Wij hadden ons feest in een oude cinemazaal. Wij stonden achter 'het doek'. Plots klonk de muziek bij 'Beautiful Day' van U2. Bij het refrein ging het doek opzij en kwamen wij binnen waarbij we een rondje maakten door de zaal, naar onze plaats gingen en speechten.

valerie
3-6-2011
 Meld misbruik14-10-2010 16:06:22

Hoi,
Ik ben opgelucht om eindelijk es te lezen dat er ook iemand is die geen servietten gezwaai wil. Met dat typische liedje dat veeeel te lang duurt... Nee voor mij hoeft het zeker ook niet. Ik denk dat je moet binnenkomen met echt super toffe muziek die meteen de sfeer bepaald van je feest. Wil je veel ambiance dan denk dat je goed zit met een muziekstijl zoals Beyoncé (crazy). Of iets met nogal een zware beat. Iets wat meteen de sfeer oppikt.
Veel succes hiermee... Is niet gemakkelijk.
Moet hier ook nog naar opzoek :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...