Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal duffel

12-10-2010 21:50:11
Hoi trouwers,

wij overwegen ons feest te laten doorgaan in feestzaal 'de lage polder' in Duffel.
Het feest aldaar wordt verzorgd door Saillart.
Heeft iemand recente ervaringen met deze zaal of traiteur?
Er is nog niks vastgelegd, maar voorlopig lijkt dit me de beste keuze.

Marleen
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1127

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik13-10-2010 13:38:30

wij hebben ook als traiteur saillart. We hebben al reeds met hun afgesproken en ziet er toch niet slecht uit. Ik heb nog wel niets geproefd natuurlijk

sven
2-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:47:20

wij hebben helaas geen goede ervaring met hen.
wij hadden een offerte gekregen met geschat aantal personen zijnde oneveer 30 voor het middag eten.
'S avons hebben we voor het feest hapjes en broodjes en taart.
Nu helaas hebben we de pech dat we 's middags maar met 17 zijn voor het eten, aantal genodigden 's avonds blijft binnen de geschatte marge.
Doch kregen we ineens een nieuw offerte met nog is 10€ pp bijgerekend op toch al een vrije hoge prijs van 70€ pp, de extra zoals gebruik partytenten werd ineens aangerekend aan 20€ stuk terwijl dit voorheen inbegrepen was en er werd dan maar ineens 2€ pp bijgeteld voor het avondfeest.
Dit alles nog geen 2 weken voor de trouw.
En zonder voorafgaande vermelding/ verwittiging.
WIj voelden ons bedrogen dus wees voorzichtig met hen!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...