Terug naar overzicht
Ik ga op 6 november naar De Ander Bruid, daarna kan ik jou een antwoord geven. Ik heb al wel gehoord dat de prijzen niet echt laag zijn, maar meer weet ik er ook niet over. grtz,joke
Dag Sharon en Joke, ik vrees dat de prijzen bij "De ander bruid"/Punt komma net hetzelfde zijn. Het is eigenlijk een hele dure exclusieve winkel. Bovendien is die zo exclusief dat de keuze er ook eerder beperkt is. Je kan daar ook "gewone" kledij en "suite" kledij kopen en die begint ook al vaak voor en outfit vanaf 600€. Daarbij moet je er alles wat in de gaten houden: de schoonmoeder van één van mijn vriendinnen heeft er immers deze zomer nog een zeer onaangename ervaring gehad. Haar kleed was besteld in een maatje te groot door de winkel en alle stof was uitgeput, ze zouden dat dan zelf wel oplossen, maar helaas werd de jurk daardoor gereduceerd tot een "jutte zak". Die dame is 3 weken voor haar het huwelijk van haar dochter nog elders iets moeten gaan zoeken. Gevolg: heel de suite om zeep en nu ligt ze nog steeds in discussie omdat ze het verpeste kleed van 750€ niet wil betalen. Ik wil jullie hier zeker niet mee ontmoedigen, maar gezien het toch om veel geld gaat... Groetjes, Sarah
Hallo, Mijn trouwkleed was van An Bellin en ik heb het gekocht bij Issa moda in Hasselt. Het koste 999euro. Ik moet er wel bijzeggen dat het een rood kleed was. Hetzelfde kleed in het wit...dan ging je geloof ik naar de 1500euro. Ik moet bekennen dat ik dat laatste getal niet met zekerheid kan zeggen...het is dan ook al meer dan een jaar geleden. Ofwel eens kijken wat een niet wit kleed kost bij de handelszaken die je aanhaalde ofwel eens een kijkje gaan nemen bij issa moda in Hasselt. Een leuk detail: de zaakvoerster van Issa tekende vroeger voor An Bellin. Ze ontwerpt nu ook haar eigen bruidsjurken...misschien dat je daar ook iets tussenvindt? Groetjes en nog veel plezier, Gitte