Terug naar overzicht
Hey Elissa Ik heb er geen ervaring mee, maar wij waren ook aan het denken om een limo hummer te nemen, maar heb eigenlijk geen idee wat je daar nu voor betaald. Enig idee? grtjs Sara
Vrienden van me hadden Limodeluxe. Prijzen verschillen enorm tussen elk limobedrijf, zeker als je er dan nog champagne bij wilt of extras. Wel waren ze super content van limodeluxe. :) xx
wij betalen nu 480 euro per hummer limousine en ik geloof dat daar zo'n fles champagne bij zit ook en een chauffeur met maatpak en de btw zit er al in :)
Limodeluxe is een leuke firma om mee samen te werken. wij werken er dikwijls mee samen in ons bedrijf. Je kan geen betere samenwerking bedenken . Correct, op tijd en zeker behulpzaam. doen zou ik zeggen
Wij hebben gereserveerd bij Limodeluxe. We betalen iets meer dan € 500 voor vervoer van 12u30 tot 16u30 (kanten Vlaams-Brabant). Je krijgt er een chauffeur bij, alsook 1 fles champagne en frisdranken. We wouden eerst de Hummer eens zien, en dat was ook geen enkel probleem. Ik voelde me heel erg op mijn gemak en ze kwamen heel betrouwbaar over. Groetjes Maaike