Nu Online
Momenteel zijn er 788 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

13-10-2010 16:13:59
Hey

De trouw is nog even weg, maar ik kon het niet laten om toch al eens naar uitnodigingen te zoeken...
Ik zou graag de uitnodigingen zelf maken, maar vond mijn ding niet echt op de sites die ik vond...

Weet er iemand enkele sites waar er leuke uitnodigingen kunnen gemaakt worden?

Wanneer begin je de uitnodigingen te maken?

Wanneer verstuur je ze??
Wij trouwen 30 juli en vele mensen zijn dan misschien op vakantie... Iemand ervaring ???

groetjes
Baci

Baci
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1239

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik13-10-2010 16:55:42

Hallo,

Wij maken onze uitnodigingen niet zelf maar zijn wel al langs een drukker geweest die ons vertelde van in de loop van januari te komen kiezen wanr een zestal weken dus eind februari begin maart zijn ze dan volledig klaar, zodat we ondanks de vakantie periode (wij trouwen op 05/08/2011) ook op tijd kunnen starten met de uitnodigingen rond te brengen.

Grtjs Chrisje

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-10-2010 18:49:42

Heyhey,

Voor ons is het versturen van uitnodigingen nog niet voor direct maar wij hebben al besloten om, aangezien we ook in de zomer trouwen, met oudejaar "Save the date"-kaartjes uit te delen (aangezien velen vanaf januari hun reis boeken om van vroegboekkortingen te genieten) en dan een 3tal maand op voorhand de uitnodiging zelf te versturen.

Misschien een idee ook voor jullie? :-)

Groetjes,

Evelien

Baci
30-7-2011
 Meld misbruik13-10-2010 21:24:59

Hey

En wat bedoel je dan met "save the date"-kaartjes...? Gewoon een klein berichtje van dan trouwen we, hou het vrij...?

groetjes
en bedankt voor de tips al ;)

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik13-10-2010 21:56:46

Wij bestellen onze kaarten bij MERCARD, bestellen via internet en af te halen bij een drukker bij U in de buurt, die jezelf kan aanduiden op de site, je kan 3 gratis "proef"kaarten thuis krijgen

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-10-2010 12:55:39

Hey,

Bij ons zullen die "Save the date"-kaartjes een beetje in de stijl van onze effectieve uitnodiging zijn. Ze zullen dus gedrukt worden op hard papier. Maar je kan deze natuurlijk maken zoals je zelf wil ;-). Maar ik zou persoonlijk wel kiezen voor iets "steviger" dan een gewoon blaadje papier, kwestie dat het niet per ongeluk met het reclameblad in de vuilbak verdwijnt want das ook zonde ;-).

Wat er effectief opkomt weten we nog niet, maar het zal inderdaad iets korts zijn (misschien een rijmpje :-)) met de datum erop :-).

Groetjes!

Evelien

M.
18-6-2011
 Meld misbruik14-10-2010 16:00:50

Wij hebben ook een save the date kaartje gestuurd:

Via de site van vistaprint, heb ik een kaartje gekozen met onderstaand tekstje:

De zaal is besteld, de DJ juist gebeld
maar voor de echte gezelligheid
rekenen we op jullie aanwezigheid!

We hebben dan de datum er nog opgezet en zo aan iedereen gegeven.
Via de site van vistaprint kregen we er gratis (onze) adresstickers bij in de kleur van ons kaartje.
Als iemand wil kan ik dit van ons opsturen ( hebben er nog veel over)

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik14-10-2010 18:00:01

Hoi,

Wij trouwen ook op 30juli.
Ik had gedacht om onze kaartjes toch eind april zoiets te versturen.
Met inderdaad in het achterhoofd dat het midden in de zomervakantie is.
Maar de mensen die je er zeker bij wil hebben, familie en vrienden, houden toch
zeker deze datum vrij.
Wij gaan ze ook zelf maken en de drukkers die ik al heb gehoord zeiden allemaal
dat we een 4 weken moeten rekenen om de kaartjes te laten drukken.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info