TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chrisje
5-8-2011
|
13-10-2010 16:55:42
Hallo,
Wij maken onze uitnodigingen niet zelf maar zijn wel al langs een drukker geweest die ons vertelde van in de loop van januari te komen kiezen wanr een zestal weken dus eind februari begin maart zijn ze dan volledig klaar, zodat we ondanks de vakantie periode (wij trouwen op 05/08/2011) ook op tijd kunnen starten met de uitnodigingen rond te brengen.
Grtjs Chrisje
|
|
Evelien
1-9-2012
|
13-10-2010 18:49:42
Heyhey,
Voor ons is het versturen van uitnodigingen nog niet voor direct maar wij hebben al besloten om, aangezien we ook in de zomer trouwen, met oudejaar "Save the date"-kaartjes uit te delen (aangezien velen vanaf januari hun reis boeken om van vroegboekkortingen te genieten) en dan een 3tal maand op voorhand de uitnodiging zelf te versturen.
Misschien een idee ook voor jullie? :-)
Groetjes,
Evelien
|
|
Baci
30-7-2011
|
13-10-2010 21:24:59
Hey En wat bedoel je dan met "save the date"-kaartjes...? Gewoon een klein berichtje van dan trouwen we, hou het vrij...?
groetjes en bedankt voor de tips al ;)
|
|
jeff
27-8-2011
|
13-10-2010 21:56:46
Wij bestellen onze kaarten bij MERCARD, bestellen via internet en af te halen bij een drukker bij U in de buurt, die jezelf kan aanduiden op de site, je kan 3 gratis "proef"kaarten thuis krijgen
|
|
Evelien
1-9-2012
|
14-10-2010 12:55:39
Hey,
Bij ons zullen die "Save the date"-kaartjes een beetje in de stijl van onze effectieve uitnodiging zijn. Ze zullen dus gedrukt worden op hard papier. Maar je kan deze natuurlijk maken zoals je zelf wil ;-). Maar ik zou persoonlijk wel kiezen voor iets "steviger" dan een gewoon blaadje papier, kwestie dat het niet per ongeluk met het reclameblad in de vuilbak verdwijnt want das ook zonde ;-).
Wat er effectief opkomt weten we nog niet, maar het zal inderdaad iets korts zijn (misschien een rijmpje :-)) met de datum erop :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
M.
18-6-2011
|
14-10-2010 16:00:50
Wij hebben ook een save the date kaartje gestuurd: Via de site van vistaprint, heb ik een kaartje gekozen met onderstaand tekstje: De zaal is besteld, de DJ juist gebeld maar voor de echte gezelligheid rekenen we op jullie aanwezigheid!
We hebben dan de datum er nog opgezet en zo aan iedereen gegeven. Via de site van vistaprint kregen we er gratis (onze) adresstickers bij in de kleur van ons kaartje. Als iemand wil kan ik dit van ons opsturen ( hebben er nog veel over)
|
|
Ellen
30-7-2011
|
14-10-2010 18:00:01
Hoi,
Wij trouwen ook op 30juli.
Ik had gedacht om onze kaartjes toch eind april zoiets te versturen.
Met inderdaad in het achterhoofd dat het midden in de zomervakantie is.
Maar de mensen die je er zeker bij wil hebben, familie en vrienden, houden toch
zeker deze datum vrij.
Wij gaan ze ook zelf maken en de drukkers die ik al heb gehoord zeiden allemaal
dat we een 4 weken moeten rekenen om de kaartjes te laten drukken.
groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|