TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
20-8-2011
|
14-10-2010 9:50:12
Hey Karine
Ik ben zelf ook bezig aan ons misboekje en ik heb ook even de moment genomen om de overleden familieleden te herdenken. (grootouders, stiefmoeder en zelfs mijn hond) Ik heb een rubriek stilstaan bij en op de bedankingspagina heb ik expliciet de namen erbij gezet... Hieronder de tekst:
V
Stilstaan bij…
Sara:
Laten we even stil worden bij de
gedachtenis aan de personen die niet meer bij ons zijn en die deze dag zo graag
hadden meegemaakt. Mogen zij de stille
getuigen zijn van ons huwelijk. Dat we steeds mooie herinneringen aan hen blijven
bewaren en dat zij een blijvende steun mogen zijn in ons verdere leven.
Bedankt!
Bompa, Vokke,
Lieveke en Budje
Voor altijd aanwezig te zijn in onze
harten, we missen jullie!
Hoop dat je er iets aan hebt!
Grtjs
Sara
|
|
Karine
25-6-2011
|
14-10-2010 10:03:16
Sarah: hoe mooi! bedankt!
|
|
frida
6-2-2010
|
14-10-2010 14:36:04
Dag dit hebben wij laten voorlezen in de kerk met aansluitend :Enya - If could be where jou are..
Beste familie en vrienden, als twee mensen elkaar zoveel beloven, mogen we hen niet in de steek laten.
Daarom bidden wij in hun naam om samen hun dromen te realiseren.
Ook denken wij aan onze overleden familieleden en vrienden die we er vandaag ook graag bij geweest waren, dat we ze altijd een warm harttoedragen en dat ze mogen blijven leven in onze herinneringen en in ons hart.
De grootouders en de ouders van bruidegom de heer en mevrouw ............
De grootouders en moeder van de bruid ....., Ome Goos en mijn zusje Dominque .
Een droom ben je gebleven, we hadden je alles willen geven.
Je zoveel kunnen leren, laten zien, voelen en genieten.
Ons geluk met je delen, maar een droom ben je gebleven.
Als een mooie droom zal je met ons verder leven.
Als een witte wolk gedreven door de wind kwam je bij ons.
Ik kijk naar omhoog en zie in een vlucht een wolkje gaan.
Langs de heldere blauwe lucht.
Dat ben jij mijn zus!
groetjes
|
|
suzy
6-8-2011
|
14-10-2010 16:34:10
amai!!! mooi!
is dat niet een heel emotioneel moment?
mijn vader is overleden en ik zou wel een moment willen voorzien dat er aan hem gedacht wordt, maar ik heb schrik dat ik dan te emotioneel wordt en dat ik dat gevoel niet weg krijg. ik heb het er erg moeilijk mee dat men papa dit niet meer kan meemaken...
|
|
frida
6-2-2010
|
14-10-2010 16:46:04
Tja dat is wel waar maar voor ons was dan toch dat we ze niet vergeten die dag. Ook hadden wij bloemen voorzien in de kerk die we de dag nadien naar het kerkhof hebben gebracht.
sukses frida
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-10-2010 17:55:30
Meestal worden die tijdens de voorbeden kort herdacht, maar ik zou daar ook niet té zwaar de nadruk op leggen... Je wil ook niet je hele kerk in tranen van verdriet, denk ik...
Wij hebben ook een stukje zoals Frida, maar dan korter:
Voorbeden door Kristof en Ellen
Voor Véronique en Robby, dat de glinstering in hun ogen steeds mag blijven schitteren, dat hun liefde tastbaar en voelbaar wordt in de kleine dingen van elke dag. Een glimlach, een lief woord, een bloem, een verrassing, een spontane knuffel. Dat de kracht die hen bindt steeds mag blijven groeien.
Voor hun ouders, die een groot deel van hun leven aan hen hebben geschonken. Die hen steunen wanneer het wat moeilijker gaat, die hen bijstaan met raad en daad, die hen weerbaarheid gaven in een wereld waar teveel mensen keihard zijn en alleen leven voor zichzelf.
Voor familie en vrienden, die samen met Véronique en Robby een stukje leven delen, dat die vriendschap haar weg verder zet.
Voor hen die niet meer bij ons zijn en die deze dag zo graag hadden meegemaakt, mogen zij stille getuige zijn van dit huwelijk. Dat we steeds mooie herinneringen aan hen blijven bewaren en dat zij een blijvende steun mogen zijn in ons leven.
|
|
Karine
25-6-2011
|
14-10-2010 20:45:24
mjah tis niet makkelijk vind ik, je wil het idd niemand moeilijk maken en jezelf ook niet, maar ik wil er toch een stukje aan wijden... Het is een dag waar je je meest dierbaren erbij wil hebben, en met sommigen spijtig genoeg niet kan delen...
|
|
Joke
21-5-2011
|
16-10-2010 20:47:24
Ja inderdaad niet echt eenvoudig. Wij zitten een beetje in dezelfde situatie en willen de papa van mijn vriend toch ook wel op een mooie manier herdenken zonder een te droeve sfeer te verkrijgen.
|
|
Ursula
3-9-2011
|
17-10-2010 20:19:47
Ik heb al tranen in mijn ogen bij het lezen alleen, ik had er ook aan gedacht om hun er even bij te betrekken 'mijn mama, mijn zus en mijn schoonvader" maar dit wordt mij afgeraden, maar als ik dit dan lees dan ga ik ervoor....
|
|
Karine
25-6-2011
|
18-10-2010 7:38:57
@ursula: Moet wel nog even overleggen met mijn toekomstige... We hebben het er wel nog niet over gehad...
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires