Terug naar overzicht
Dat was enkel voor koppels die trouwen in 2010, dacht ik? Heb je gewonnen? :)
wat is dat just?
Wij in ieder geval niet :) Maar wij trouwen dan ook in 2011 dus misschien is dat de reden...
Wij gaan er ook zijn maar in ons suite outfit want woensdag trouwen we voor de wet (in suite) en donderdag is de "Proficiat" finale. Zaterdag trouwen we voor de kerk dus tot dan hangt het trouwkleed veilig weg ;). Tot dan?
Hallo, Wij waren nog aan het twijfelen of we wel in bruidskledij gingen gaan ... 't is precies zo jammer : het kleed is juist gekuist en hangt daar mooi te wezen op mijn pop :) Maar aan de andere kant : een prachtige gelegenheid / excuus om ze nog eens aan te doen :) We vroegen ons af of we niet de enige gingen zijn die daar in onze trouwkledij gingen staan maar blijkbaar niet :) (de wedstrijd van WTV is voor alle mensen die dit jaar iets speciaals vieren : huwelijk, geboorte, ... Een aantal onder hen werden geselecteerd en hebben een speciale serie van Rodenbach gewonnen en de hoofdprijs bestaat uit een feestje met 20 vrienden, all in ... De winnaar wordt geselecteerd op de PROFICIAT-finale waar we dus in onze bruidskledij verwacht worden - ook kunnen enkel hen winnen die dit effectief doen) Groetjes Annelies
Ah ik wist niet wat de hoofdprijs was.Zo een fles Rodenbach hebben we ook gewonnen en afgehaald.Ik had gemaild ivm suitekleding want ja tis tussen onze 2trouws en dan zit je echt zo in de sfeer dus wij vonden dat wel fijn.Tuurlijk trouwkleed hangt er anders maar.Wij vertrekken er zelfs mee op reis;samen met allemaal anders bruidskoppels en doe fotoshoot in Kenia ermee enz.Dus ik zal het alvast nog veel na zaterdag mogen aandoen :D
Hallo! Niets van gehoord, maar wij trouwen ook in 2011, waarschijnlijk daarmee...