Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal Sint-Hubert Ronse

14-10-2010 13:05:24

Meisjes,

Iemand ervaring met de feestzaal/kasteel Sint-Hubert Ronse? Is het eten lekker? Is de zaal niet te krap?

groetjes

Sylvie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 3673

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-10-2010 14:20:15

Hey Sylvie!

Kheb eigenlijk nog nooit een feest meegemaakt in de Sint-Hubert maar heb wel al gehoord dat het eten er lekker is!
Wij zijn die zaal ook gaan bezoeken, maar voor ons was het een teleurstelling!
Het domein is prachtig, zeker als het mooi weer is met de tenten buiten... écht prachtig!
Maar de zaal was een grote teleurstelling... het was redelijk klein en we vonden het heel raar dat de dj/dansvloer eigenlijk niet in de zaal was, maar dat die in een andere 'zaal' stond.
Daarbij vonden we het ook een afknapper dat het domein/kasteel eigenlijk niet enkel van u is als je trouwt. Ze hebben daar ook een restaurant, en dat is altijd open.

Maar bon, ik heb dus gehoord dat het eten er lekker is :)!

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik14-10-2010 14:40:44

Hallo,

Dank u voor de informatie en tips. We moeten zaterdag naar de zaal gaan kijken maar de man aan de telefoon zei tegen mij dat het restaurant dan gesloten zou zijn. Als de dansvloer zich in een andere zaal bevindt is het inderdaad een afknapper. Waar gaat jullie feest door als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-10-2010 14:46:51

Wij trouwen in Kasteel Sanderling (in de Pinte)
Helemaal niet hetzelfde als de Sint-Hubert.
Het domein is veel minder impressionant, maar de zaal is schitterend.
In Kasteel Sanderling werden we trouwens fantastisch goed onthaalt! Maar het is natuurlijk wel een stukje verder van Ronse.

Laat je weten wat jullie gaan doen?

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik14-10-2010 14:59:19

De Pinte is ook nog niet zo ver voor ons, we zijn afkomstig van Zulte. Ik heb deze zaal ook gevonden op internet en vond hem ook prachtig. Maar een collega was er niet echt vol lof over, maar ja smaken verschillen natuurlijk. Ik heb al een mailtje naar hen gestuurd maar nog niks ontvangen. Ik zal ze eens moeten opbellen denk ik...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik14-10-2010 17:40:42

Sylvie,
een feest heb ik er ook nog niet meegemaakt (in St Hubert) maar voor zover wij er mee te maken hadden, zijn we vol lof zijn over de professionnaliteit van de mensen daar. Van zodra ik gemaild had, kreeg ik prompt een mailtje terug (2 dagen later, ze kwamen nl. pas terug uit vakantie) en de dag erna reeds heel de brochure met prijzen in onze bus ! Jammer genoeg kon ons feest bij hen uiteindelijk niet doorgaan (logies in de omtrek voor iedereen raakten maar niet opgelost) maar we hadden het wel heel graag gedaan. En voor zover wij er echo's van hebben, is het eten daar inderdaad uitstekend alsook de bediening .

Valentina
28-5-2011
 Meld misbruik15-10-2010 20:13:12

Hallo meisjes,

Wat voor prachtige locaties. Kent iemand van jullie een dergelijk kasteel in de buurt van de Kempen?

Groetjes,

Valentina

Hanne
27-11-2010
 Meld misbruik16-10-2010 12:40:52

Dag Sylvie,

St. Hubert in Ronse heeft heel lang op ons lijstje gestaan... We zijn er zelfs eens op een zondag gaan eten, en het was echt zeer, zeer lekker en verzorgd. De locatie is inderdaad echt prachtig, en als je buiten je receptie kan geven, is het echt wel super. Ook het feit dat je als koppeltje kan blijven slapen na het feest, is een pluspunt.

De reden dat wij niet voor St. Hubert hebben gekozen, was dat we niet echt het gevoel hadden dat er veel flexibiliteit was - zo konden we geen drankenforfait nemen, werden er geen sterkere bieren geserveerd op het dansfeest (of je moet echt wel een redelijk groot supplement betalen), en we hadden niet het gevoel dat ze daar open stonden voor onze vragen - ik had zelfs een beetje de indruk dat het allemaal wat "te veel" was wat wij vroegen. Ook het feit dat de dansvloer zo'n beetje apart ligt, en echt alles moet voorzien worden (licht, DJ installatie, ...) was voor ons een minpunt.

Wij trouwen over een dikke maand in Huyze De Baere in Maldegem. Daar staan ze echt open voor alles wat je vraagt. Het is iets duurder, maar ik weet gewoon dat ik op mijn twee oren zal kunnen slapen wat betreft de bediening en de service daar.

Veel succes met je keuze!
Hanne

Nathalie
21-5-2011
 Meld misbruik22-10-2010 19:39:25

Dag Sylvie,

Wij trouwen op 21 mei 2011 in Saint-Hubert. We wonen er vlakbij, dus was dit ons eerste keuze. Ik vind het echt een aanrader! De locatie is echt prachtig (ook voor het trekken van de foto's) en het eten is er ook top!
De dansvloer bevindt zich deels in het grootste gedeelte van de feestzaal, en deels in het kleinere deel ernaast, maar dat vind ik op zich geen ramp.
Wij vinden de eigenaars heel vriendelijk, en ook het werken met een drankenforfait was helemaal geen probleem.

Groetjes,
Nathalie

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik7-11-2010 11:42:17

Hey Silvie,

Wij trouwen op 27-08/2011 en zijn voor het ogenblik nog zeer tevreden. Het zou inderdaad een minpunt zijn moest de dansvloer in de andere zaal staan maar wij zjin wel zeker dat we de grote zaal moeten gebruiken gezien het aantal genodigde gasten. +180 man. Wij hebben wel een drankforfait gevraagd en dat was zeker geen probleem.
Wij hopen dat het even vlekkeloos verloopt als de voorbereiding vooraf :-)
Veel groetjes,
Annelore

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info