Terug naar overzicht
Maar bon, volgens sommigen was ik dus gestoken door een hommel.
Na de verplichte rust (die welgeteld 1 dag heeft standgehouden) zijn zowel mijn toekomstige als ik er ‘ingevlogen’. En blijkbaar heeft onze omgeving dat gemerkt en geeft elkeen daar commentaar op, elk op zijn niveau… zo te horen. Op enkele dagen tijd heb ik plotseling een heel aantal bolletjes kunnen afvinken. En bij ‘vogeltje’ dat ik zette, voelde ik een soort succeservaring. Geweldig toch?!
STAP 1: Ten huwelijk gevraagd worden ‘vogeltje’.
STAP 2: JA zeggen ‘vogeltje’
STAP 3: de huwelijksdatum bepalen ‘vogeltje’
STAP 4: datum gemeentehuis vastleggen ‘vogeltje’
STAP 5: datum kerk vastleggen ‘vogeltje’
STAP 6: fotograaf zoeken ‘vogeltje is nog eventjes naar het zuiden getrokken’
STAP 7: op zoek gaan naar de perfecte feestlocatie en de zaal vastleggen ‘vogeltje’
STAP 8: getuigen op een originele manier vragen ‘vogeltje’
STAP 9: aan mijn broer vragen of hij me wil weggeven ‘vogeltje’
Is het het prachtige weer of komt het omdat de herfst nog niet echt in het land is? Vogeltjes overal!
Op naar de volgende STAP: een (voorlopige) gastenlijst opstellen!
Vele groetjes,
An (die al fluitend verder werkt met haar stappenplan)
De meest stresserende stap van allemaal vind ik zelf... Die gastenlijst... Veel succes!
idd, ik ben er al 2 maand mee bezig, en kgeraak er echt ni uit. ook de beslissing of we een extra receptie doen, of de vrienden op het avondfeest laten komen, nog zo iets!! maar ja, proficiat allesins met de verloving, en geniet van de voorbereidingen
Inderdaad niet gemakkelijk! Ik weet trouwens nu al dat er mensen zijn die sowieso niet gaan komen. (maar ik nodig hen toch maar uit uit beleefdheid) Ik weet ook al welke collega's commentaar gaan geven omdat zij niet uitgenodigd zijn. (Je kan je al voorstellen hoe geliefd die mensen zijn!) Wij kiezen er voor om geen receptie te houden, enkel een avondfeest. Eerst hadden we nog even gedacht dat we enkele mensen vanaf het dessertenbuffet zouden laten komen maar daét idee hebben we ook maar laten varen. Toedeloetjes!