Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzalen vinden

2-3-2006 15:10:12
Hallo iedereen, hadden jullie het ook zo moeilijk om de juiste geschikte feestzaal te vinden, hier in de buurt (ternat) zijn er al niet veel, of ik ken ze misschien gewoon niet, informatie vind ge nie veel van zalen in de buurt. En degene die we dan al gedaan hebben (3 zalen en ne keer het parochiezaal van ternat) zijn we niet zeker van of het wel 100 % onze goesting is. Hadden jullie het ook zo moeilijk, en hoe kwamen jullie aan de informatie waar er allemaal feestzalen zijn die dan wel betaalbaar zijn.
Groetjes vanessa

25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 531

Meld misbruik2-3-2006 15:33:05

ik heb gezocht op gelegids.be. Ik heb er enkele opgebeld en van 1 zaal kreeg ik zelfs geen prijzenboekje toegstuurd daar moest je direct op gesprek komen. Later bleek het een hele dure zaal te zijn. Wij hebben 1 zaal bezocht en die is het geworden. Als je al wat foto's hebt dan kan je op voorhand al wat selecteren. En wat het eten betreft : je kan niet voor alle mensen goed doen ...

2-9-2006
 Meld misbruik2-3-2006 15:40:15

Hallo,

Ook wij hebben zeker 7 feestzalen bezocht (en ik had bij nog meer zalen brochures aangevraagd), ofwel was onze datum niet meer vrij, ofwel lag de zaal ons niet echt. Uiteindelijk hebben we dan toch onze 'droomzaal' gevonden (heb ik gevonden op het internet en de foto's spraken me meteen aan)weliswaar een eindje uit de buurt. Wij zijn van Aalst en onze zaal ligt in Lokeren, maar deze zaal was echt datgene wat we wilden en dus zijn we ervoor gegaan. Ik zou zeggen: google op het internet, kijk in de feestzalengids en vraag aan vrienden en kennissen of zij geen leuke zalen kennen. Veel succes met de zoektocht!

groetjes,
Daisy
02/09/06

23-6-2007
 Meld misbruik2-3-2006 16:08:30

Ik weet er alles van.
Ik ben al drie weken intensief op feestzalenjacht. Ofwel is het te ver, te duur, de datum is niet meer vrij, het staat ons niet aan,.....
Maar vanavond gaan we naar nog een zaal kijken (En ik hoop dat deze het wordt)
Na twee weken wachten heb ik ook nog de info gekregen van een zaal uit Knokke (waren in verlof). Dus na het bekijken van de twee zalen heb ik het echt wel gehad en hakken we de knoop door.
Misschien dat ik nog wel kies voor de zaal die me aanstaat, maar wat werder afligt. Het is tenslotte onze dag en wij moeten ons goed voelen bij de zaal.
Groetjes Peggy

9-9-2006
 Meld misbruik2-3-2006 17:56:51

Hey

Ik ken dat. Wij hadden echt moeite om een zaal te vinden. Mijn vriend wou niet te ver van Knokke een zaal hebben, en mijn ouders waren aant pushen voor een zaal in het Antwerpse. We hebben veel zalen bezocht, en soms was het echt heel teleurstellend, en had ik echt zoiets van 'dan liever niet trouwen dan hier mijn feest te geven'. De eerste zaal die we bezochten, het godshuis in St Laureins was prachtig maar zeer duur, dus de moed zonk me al in de schoenen. En dan na heel wat ruzies en zeer zware onderhuidse spanningen tussen mijn verloofde en mijn ouders zijn we tot het compromis gekomen dat de zaal in Oost-Vlaanderen ging liggen.

We werken met het thema 'Hollywood' en na een vraagje op het forum hier kwam ik bij feestzaal Scala in Beveren. En het was raar, ik wist al dat ik die zaal wou, voor we gingen kijken, en het was echt onze zaal. Ik zag het voor mij. Gelukkig was de zaal nog vrij (er was al een eerste optie, maar die viel weg, maar heb toch een week en half in spanning rondgelopen). Uiteindelijk zijn we er toch lang mee bezig geweest. We hebben onze eerste zaal bezocht in mei 2005 en uiteindelijk gereserveerd in september!

Dus ja, ik was het ook echt kotsbeu op den duur. Maar nu ben ik echt blij dat we deze zaal hebben gekozen. Heb er sindsdien ook al super goede commentaren over gehoord.

Groetjes

Vicky
09.09.06

7-7-2007
 Meld misbruik3-3-2006 11:09:06

O ja, dat is ook voor mij een zeer bekend verhaal. Behoorlijk frustrerend he.

Wij trouwen maar in 2007 en het enige wat we tot nu toe gedaan hebben, is een zaal zoeken (én vinden) natuurlijk. Ik ben vooral op zoek gegaan over info van zalen op het internet (op trouwsites, maar ook op de Gouden Gids waar ik eens alle feestzalen bekeken heb) en in de feestzalengidsen. Via mail heb ik veel informatie opgevraagd en gekregen. Mijn vriend heeft de prijzen dan een beetje vergeleken. We zijn dan in totaal naar zo'n 8 zalen gaan kijken. Van de eerste zaal waar we gingen kijken, waren we onmiddellijk volledig weg. Schitterend. We hebben nog een tweede afspraak gemaakt om de verdere details te bespreken, maar tussen ons bezoek en de afspraak was de zaal plots al ingenomen door een ander koppel op onze datum. We zijn toen toch nog eens gaan horen en wilden onze datum aanpassen. Ik kon het echter niet laten en heb nog wat gesurfd op het net en heb toevallig nog een zaal gevonden. De site sprak ons enorm aan en in 't echt zag de zaal er ook goed uit. Met veel geluk hebben we de zaal ook gekregen. Er waren zeker zalen die dichter bij ons in de buurt lagen (nu is het 30 km voor mijn familie en iets meer voor die van mijn vriend), maar we zijn gewoon gegaan voor iets dat ons echt lag en ik denk dat dat belangrijk is.

Veel succes met zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...