Terug naar overzicht
JA!!!! Mijn ventje en ik trouwen dan ook :D Wij trouwen in Kortenaken en het feest zal in Aarschot zijn. Bij ons staat de kerk en het gemeentehuis al vast, de feestzaal is geregeld, de DJ is geregeld, de persoon voor mijn haar en make-up staat ook vast, de fotograaf weet ook al dat hij dan verwacht wordt, de ceremoniemeester is geregeld en de auto's zijn ook vastgezet.
Hey wij trouwen die dag ook! In Merelbeke. Hebben al zaal, dj, fotograaf, kerk, vervoer,ceremoniemeester... De uitnodigingen zijn in ontwerpfase en trouwkleedzoektocht is ook begonnen dus alles verloopt volgens schema ongeveer. Hopelijk wordt het een zonnige dag!
Hey Elke, Dan gaan wij mekaar mss nog zien op 27 augustus , wij trouwen om 11u voor het gemeentehuis van Stabroek en om half 12 een huwelijksviering in het kapelleke ( Waterstraat - 's Hertogendijk) en wat is er bij ons allemaal al gepland: * gemeentehuis & kerk: ben ook met het misboekje bezig * feestzaal * dj en fotograaf * ceremoniebus en maandag heb ik een afspraak met de ceremoniemeester * make-up en kapster Morgen ga ik eens naar de opendeur van het bruidparadijs in Merksem en 12 november ga ik eens passen bij Cermo in Turnhout, spannend !!! Leuk hè al die voorbereidingen, jullie hebben ook voor een super mooie en gezellige zaal gekozen. Nog veel succes met alles en wij lezen elkaar mss nog wel... Groetjes Annick
Hallo Elke en iedereen... Wij trouwen ook op 27 augusuts 2011 om 15u in Aalst en we feesten in Kasteel De Rozerie in Aalst. Aangezien wij een gaykoppel zijn trouwen we niet voor de kerk (gelukkig maar met die bisschop Leonard) Onze zaal staat dus vast. Onze outfits zijn gekozen. De dj is starmakers events We doen een altarnatief in de kapel van kasteel waar we feesten. Onze uitnodigingen zijn gekozen, maar nog niet besteld. De dresscode is beslist. We genieten ernorm van deze voorbereidingsperiode! Succes he iedereeen !!!!! Jeff en benny
Hoi Elke, Ik trouw zelf op 24/09/2010 maar weet wel al waar we met familie en vrienden gaan eten. Het Koetshuis in Stabroek: lekker eten, vriendelijke bediening en een mooie omgeving zowel binnen als buiten. Wat leuk is voor de foto's. Wij zijn al met de uitbater gaan praten en hebben er vorige week onze 'diner' er vastgelegd. Het is in het Ravenhof, er is dus een heel park/bos aan om te spelen. Grtjs en veel plezier met de trouwplanning.Vicky
heey , wij trouwen op negen april in berendrecht , maar wij geven ons feest in de zaal rosmolen in stabroek. Zoals vicky zegt is het inderdaad daar in het koetshuis heel mooi voor te eten!en heel leuk voor de kindjes om te spelen ,aan het bos enzo . wij waren van plan om daar aan het kasteel onze foto's te gaan trekken. je kan misschien ook in zandvliet in de martinushoeve gaan eten das daar ook heel schoon en gezellig! en ook grote speeltuin ! veel plezier nog verder met je voorbereidingen! en geniet er van zou ik zegge ;) groetjes nathalie
Hey Elke, Amai dat is echt toeval. Je bent een naamgenoot, we trouwen op dezelfde dag en uur. Alleen is het bij ons in Schoten. Ik heb reeds geregeld : het gemeentenhuis,kerk,vervoer,feestzaal,mijn trouwkleed en visagiste. Een fotograaf is wat we nu moeten gaan zoeken. Ik wens je een stralende, onvergetelijke droomdag. x Elke