Terug naar overzicht
ik heb mijn jurk in cermo fashion te turnhout besteld en daar zit de retouche toch in hebben ze mij verteld.De eerste keer toch, als ze daarna weer moeten verstellen dan moet ik wel betalen.Ik ben momenteel ook nog serieus op dieet hoor. Ik heb maatje 44 besteld maar zou toch graag tussen 40 en 42 zitten.
Ik zou toch opletten met retouches inbegrepen hoor!! Ze nemen je maten wanneer je je kleed kiest en als die maten bij de eerste pas echt te veel verschillen, zou het best kunnen dat ze de retouches aanrekenen.Ten slotte heb je dat zelf in de hand en bezorg je hen hiermee veel werk...
debra,mijn schoonzus kocht haar kleedje en voor de retouches moest ze niets bijbetalen, ook ik koop mijn kleedje daar en ze hebben mij gezegd dat er niets extra aangerekend zal worden. Maar ik zou toch eens vragen, want als ze jouw kleedje een volledige maat moeten innemen zal dat misschien anders liggen.nele20 mei 2006
Hallo DebraWel net als jij zou ik nog een pak kilookes willen kwijtraken voor de trouw maar het lukt me gewoon niet ... :-(( Ah de mensen zullen we maar moeten nemen zoals ik ben zeker ?GroetjesLien26/05/06
ik ga in leuven bij linea... gratis alle retouches
hallo ik heb mijn trouwjurk ook bij linea in Brugge gekocht en je moet er niet bijbetalen voor de retouches. Groetjes
Mijn nicht gaat mijn kleedje maken.Maar wij hebben wel de afspraak dat wanneer zij eraan begint ik gewoon niet meer mag afvallen.Een jurk telkens innemen maakt de jurk op zich niet mooi meer.Om een mooi resultaat te hebben zou ze dan helemaal opnieuw patronen moeten tekenen enzo... allemaal overbodig werk.Ik heb nu nog twee maand om nog wat kilootjes kwijt te raken en dan stop ik gewoon.Groetjes,Annabelle09/09/2006