Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bus? Auto?

15-10-2010 23:19:29
Hallo! We zijn beide erg Audifan maar dachten vervoer te regelen voor heel ons team ;) de bus van glamour lounge sprak ons heeel hard aan maar... Is bezet :( nu heb ik ondertussen wel een Audi A5 cabrio wit gevonden die voorlopig nog vrij is, beide dik ons goesting maar dan ist het enkel voor ons natuurlijk, al vind niemand dat erg. Heb me al zot gezocht om toch nog zo een bus te zoeken en te informeren maar vind niks :( ja... Ma een zwarte en ik wou die mooie witte!! Vind ik nog een trendy bus of word het de chique Audi? :) oldtimerbus is niks voor ons, thanx

Sofie
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 766

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik15-10-2010 23:37:56

Hallo,

Wij hebben een witte vip bus vast gelegd voor ons huwelijk bij het bruidsparadijs in Merksem, ze hebben dit weekend open deur misschien is een kijkje nemen zou ik zeggen.

Grtjs Chrisje

Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik16-10-2010 11:16:54

Merci voor de tip!! Is het een oldtimerbus? Op site zie ik enkel oude bussen!

Ursula
3-9-2011
 Meld misbruik17-10-2010 20:23:39

Hallo Sofie,

Kan je mss vertellen waar jij je witte Audi Cabrio A5 hebt kunnen vinden?

Alvast bedankt,

Ursula

Vicky
27-8-2011
 Meld misbruik26-10-2010 22:26:27

Hey Sofie

Ik ben ook erg benieuwd waar je deze witte audi Cabrio A5 hebt gevonden. Man man man, ik heb al zoveel gezocht, en niet te vinden! :( Nu had ik een witte mercedes Cabrio CLK gevonden, en deze was al besproken! En al voor augustus 2011... Spijtig. En iedereen maar zeggen: "och, die auto is toch één van de laatste dingen om te regelen zeker!" Neen, toch niet! :s Nu ja, die witte audi bijt in mijn been... ;)

Groetjes

Vicky

Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik28-10-2010 15:38:32

Ti's de Audi geworden :) in Torhout, Google bruidskledij Steven, cabrio service... Je komt er op uit! Groetjes!!

Vicky
27-8-2011
 Meld misbruik29-10-2010 13:51:34

Thx! Groot gelijk! Tzijn machtige auto's!! :)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...