Terug naar overzicht
Cosy Casa ken ik niet, maar van woningbouw verelst (regio Heist op den Berg?) heb ik toch al goede dingen gehoord...
Misschien zijn er ook wel fora voor koppels met bakstenen in de magen ? Meer kans dat er daar zijn die ervaring hiermee hebben ... alvast een dikke proficiat !
Hoi Sofie, Cosy Casa ken ik ook niet maar toen wij gingen bouwen, zijn we eerst gaan informeren bij Verelst. Wij wilden sowieso bouwen met de sleutel-op-de-deur-formule en daarin is Verelst wel erg bekend en hoog aangeschreven dus met hoge verwachtingen gingen we er een kijkje nemen. Dat is ons absoluut niet bevallen... We werden erg onbeschoft onthaald en van zodra we concrete informatie wilden, was voor de verkoper maar 1 ding echt belangrijk... een hoog budget hebben en zoveel mogelijk geld verdienen. Budget is een goeie referentie maar om echt een beeld te vormen van je klant, moet je eigenlijk eerst luisteren naar de wensen en niet allereerst vragen naar geld (is mijn mening natuurlijk) Dit hebben we achteraf nergens elders ondervonden en hebben uiteindelijk ons droomhuis laten bouwen door AVL Woningbouw (en dat ver binnen ons vooropgestelde budget!) Als je meer info wenst, laat je me maar een berichtje :-) Veel succes! Groetjes, Jill