TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie
1-7-2011
|
18-10-2010 14:37:54
Dit was de 1ste winkel waar ik een kleedje ging passen.
Verkoopster was super vriendelijk en hielp je heel goed verder.
Uiteindelijk vond ik er een kleed mooi wat wel iets boven mijn budget was.
Ze heeft er dan 75 € vanaf gedaan, dit was de kost van de retouches die dan wegviel.
Heb uiteindelijk besloten om het kleed niet te nemen, na wat opzoekwerk op internet zag ik dat het kleedje dateerde van de collectie van 2008 !
Het was ook het laatste kleed waar modeshows mee gelopen waren, ze gingen het dan wel laten kuisen, maar toch...
Mijn vriendin is daar ook geweest en heeft net hetzelfde kleed dat ze bij boetiek Lief gepast heeft, gekocht bij E&R in Beringen voor een goedkopere prijs !
|
|
ilse
9-7-2011
|
18-10-2010 16:05:45
hoi ik ben daar ook mijn 1ste keer gaan passen. Toen we binnen kwamen, gaf ze al een aantal opmerkingen over mijn figuur. Nu ik ben niet van de magerste, en ik weet dit ook! Maar je kan dit op een vriendelijke en zachte manier zeggen! Ik kreeg enkel te horen, je hebt nogal serieuze heupen hé. Toen ik dan kleedjes mocht aanduiden die ik mooi vond, nam ze de helft niet mee omdat dat niet bij mijn figuur ging, ik een te groot balkon had...
Ik had tegen het passen dus al 4 complexen bij... uiteindelijk vond ik wel een aantal dingen die haar en mij aanstonden, die ik dan kon passen. Maar ook tijdens het passen kreeg ik opmerkingen als, tja de rits gaat wel niet dicht... ma ja wat wil je met een maatje 38, als je maat 42 moet hebben hé!
Ik vond de vrouw nogal opdringerig . Ze bleef maar aandringen dat ik het nu moest bestellen enzovoort. Had er daarna geen goed gevoel bij. Toen ik het uiteindelijk opzocht samen met mijn zus bleek het een kleed te zijn vanuit een oudere collectie. Namelijk het jaar dat mijn zus getrouwd is. En dat is toch al 4jaar geleden! Je kan je natuurlijk afvragen of dit zo erg is maar ik had er een heel raar gevoel bij. Vooral de vraag: hoeveel mensen hebben dat dan al gepast?Je krijgt het kleed vanuit de winkel dan ook mee want het was het laatste...
Ik ben nog steeds aan het kijken voor mijn kleed maar daar ga ik niet meer terug!
|
|
Fieke
|
21-11-2010 15:06:48
ik kan alleen maar heel posittief zijn over Boetiek Lief, mij hebben ze goed geholpen. Ik ben nu pas nog met een vriendin geweest op de beurs in Genk en daar hadden ze hele mooie jurken staan, ik vond het de mooiste stand daar trouwens, ze hebben nu een hele nieuwe colllectie die je op weinig plaatsen gaat vinden, vertelden ze tegen mijn vriendin dus probeer het zeker eens uit. Mijn vriendin gaat er ook naar toe en ik ga zeker mee ;-))
|
|
Jolien
23-7-2011
|
25-11-2010 16:38:59
Hoi,
Ik heb eind vorige maand mijn kleedje bij Boetiek Lief besteld. Op het begin had ik ook niet zo'n goeie indruk van de winkel en de kleedjes die ze hadden, maar ze hebben mij er wel echt goed geholpen! Ik ben vrij klein van gestalte dus ik wist dat ik geen breed, bombastisch kleedje moest aandoen aangezien dit mij nog kleiner zou gaan maken. Ok, ik moet toegeven dat de verkoopster idd wat rechtuit kan spreken over het figuur van sommige mensen, maar ik heb veel liever dat ze me eerlijk zeggen in welk soort kleedjes ik mooi ben en in welke niet! Niet alle kleedjes passen met alle figuren... Ik heb nu een kleedje van Mori Lee uit de nieuwe 2011 collectie (ik ben dit ook gaan nakijken en het is idd 1tje uit de nieuwe collectie). Wat ik ook goed vind aan Boetiek Lief is dat ze elk kleedje maar telkens 4 keer verkopen.. dus van zodra een kleedje de 4de keer besteld wordt, verdwijnt die kleedje uit de rekken. Zo vermijden ze dat er bv. 20 keer hetzelfde kleedje verkocht wordt. Ik vind het dus zeker de moeite waard om langs te gaan!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|