Nu Online
Momenteel zijn er 433 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vinden jullie van deze jurk?

16-10-2010 21:06:23
http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3317SKLU

Graag jullie reacties!

Sarah
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1021

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 21:28:42

Hoi,

Ik vind het wel een leuke jurk, niet mijn smaak maar wel mooi.
Maar sowieso kan je moeilijk afgaan op foto's. Ik heb al heel mooie kleedjes op de kapstok gezien of op foto maar als ik dat dan aanhad, viel dat enorm tegen. En andersom was dat ook zo.

Ik zou gewoon eens gaan passen met iemand die je kan 'vertrouwen' en eerlijk zal zeggen wat hij/zij ervan vindt...

Groetjes
Kendra

En nog veel succes met de zoektocht achter de perfecte jurk!!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 22:11:01

Dag Sarah!

Je mag zeker en vast niet enkel voort gaan op de afbeelding. Waarom stap je niet eens een winkel binnen en vraag je om ze te passen?Want om eerlijk te zijn, ik had ook mijn smaak via foto gevonden, maar uiteindelijk is het toch niet die trouwjurk geworden van mij! Je moet het echt een zien als je het aanhebt, want het verandert nog zoveel! Leg je keuzes eens voor bij een verkoopster in de zaak waar je je bruidsjurk wil halen, en zij zal je zeker en vast verder helpen! Neem mss je mama of zo mee, dan heb je iemand die je zeker en vast wel zal vertellen of het je al dan niet staat.
Neem vooral je tijd om te passen. De eerste keer dat ik een afspraak had, heb ik wel 14 trouwjurken gepast, en uiteindelijk er twee geselecteerd. Vorige week terug gegaan en dan toch nog een ander gekozen dat helemaal mijn stijl is !! Geniet vooral van die momenten, want dan pas besef je echt dat je 'groot ' aan het worden bent, eens je in zo een prachtige jurk staat te pronken.

Heel veel succes met je zoektocht, laat je dan eens iets weten of je het al dan niet gaan passen bent? Ben eigenlijk wel eens nieuwsgierig!

Groetjes Orily

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik16-10-2010 22:20:37

Hey

Eigenlijk heb ik deze jurk al besteld :-) ik wou gewoon de reacties eens weten van iedereen :-)
En inderdaad wat je zegt is waar, op een foto is het een heel ander beeld dan wanneer je hem aanhebt.
Ik heb zelf maar 3 jurken aangehad, maar wist op voorhand wel welke stijl ik wou en had enkele modellen opgeschreven dat ik wou passen
Ik ben bij Pierre Yves geweest en ze hebben me supergeholpen.
Echt ongelooflijk hoe die mevrouw wist wat ik graag zag.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-10-2010 9:33:21

He, ik hou zelf van simpele trouwjurk maar het is wel een mooie jurk.
Jij zelf moet je er goed in voelen dat is het belangrijkste.....

Groejtes Frida

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik17-10-2010 9:40:50

heel mooie jurk!!

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik17-10-2010 10:34:34

hele mooie jurk, maar een foto zegt niet alles hé,

ik heb mijn kleed gevonden, en vind de foto die ik op internet vond achteraf echt niet zo mooi, die foto doet het kleed echt geen recht aan hoor!
dus zo zie je maar, je kan beter eens gaan passen

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik17-10-2010 10:56:51

Ik vind het een hele mooie jurk maar voor mezelf ben ik meer voor een simpelere onderkant.

Groetjes

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik17-10-2010 11:20:17

bangelijke jurk ;) ook helemaal mijn stijl ;)

mariella
3-6-2011
 Meld misbruik17-10-2010 12:08:01

prachtig kleed!

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik17-10-2010 12:16:23

helemaal mijn stijl :-) sissi dress ;-)
Ik zou wel nooit voille aan mijn jurk nemen, want ben er allergisch aan... Mijn jurk is volledig in wilde zijde en ook een echte sissi jurk... Natuurlijk maakt de wilde zijde het heel duur... Maar ja trouwen hopelijk maar één keer hé

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-10-2010 12:56:30

Het bovenstuk vind ik prachtig, de voile valt ook nog mee, maar het stuk ertussen lijkt erg 'bombastisch' op die foto... Misschien is het in het echt anders?

angela
2-10-2010
 Meld misbruik17-10-2010 15:18:15

Mooie jurk.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik17-10-2010 19:52:06

Hey,

Heel heel mooie jurk!!!

Zou er ook meteen verliefd op kunnen worden.

Groetjes Ellen

Ilse
9-7-2011
 Meld misbruik20-10-2010 20:00:10

mooie jurk. ik ben ook helemaal weg van Maggie Sottero :)
Ik moet mijn jurk nog gaan kiezen maar ik ben écht zot van dat merk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info