Terug naar overzicht
proficiat met je trouwkleedik ben vrijdag gaan passen,en heb mijn kleed ook gevonden.zaaaaaalig gevoel.moet 4 maart terug eerste pasbeurt grts
Hey Proficiat met het vinden van je trouwkleed Ikzelf heb mijn trouwkleed ook bij Maya besteld en het is ook een Eddy K. geworden met bustier. Het was eigenlijk het eerste kleedje dat ik pasten en iedereen ook Maya hadden direct het gevoel van jaaaaaaa dit is het!!!! Heb daarna nog een heleboel andere kleedjes gepast maar geen enkel kleedje kon het eerste overtreffen. Ik kan ook niks anders dan goeds zeggen over Maya zelf, ze is rechtuit maar ze zegt het wel op een vriendelijke manier. Ze zit ook al zo lang in het vak dus ze zal weten wat je staat en wat niet. Ik moet om 9 april terug voor mijn eerste pasbeurt, zie der al naar uit Nog heel veel succes aan jullie beiden met het plannen van jullie huwelijk. Groetjes
Hey Lindsey, Oh, nu ben ik wel benieuwd welk kleedje je hebt, misschien is het wel hetzelfde ;) Dat van mij heet Melissa ;) Was jij alleen bij Maya geweest of eerder ook al in een andere winkel? Jullie ook nog veel succes!
Hey Kim Neen, het is in ieder geval niet hetzelfde hoor, ik weet niet precies de naam meer maar in ieder geval niet Melissa. Ben al wel verschillende keren op de site geweest van Eddy K. om mijn kleedje te bewonderen en heb nog steeds dat wauw gevoel! Neen, ik ben alleen bij Maya geweest omdat ik er redelijk dicht in de buurt woon en vroeger als klein kindje zei ik altijd later als ik trouw dan kom ik hier mijn trouwkleed halen en nu is het zover dus ... Groetjes
Hoi, Ik ben dit weekend ook de eerste keer gaan passen. En ja... kleedje gevonden!Ik ben bij Mia Monta geweest.Ben echt blij, loop nog beetje op wolkjes... Aftellen naar 5 maart om het opnieuw te kunnen gaan passen. groetjes